Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@06:59:27 GMT

آیا بازداشت مورا در آلمان به صهیونیست‌ها ارتباط دارد؟ + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۱۴۳

آیا بازداشت مورا در آلمان به صهیونیست‌ها ارتباط دارد؟ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی شورای نگهبان گفت: ارتباط این موضوع با مداخله رژیم صهیونیستی در مذاکرات هسته‌ای را باید اروپایی‌ها توضیح دهند البته بدنامی این رژیم بر همه آشکار است.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره موضوع بازداشت انریکه مورا در فرودگاه آلمان گفت: ما هم بازداشت آقای مورا در فرودگاه آلمان را پیگیری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای نگهبان افزود: ارتباط این موضوع با مداخله رژیم صهیونیستی در مذاکرات هسته‌ای را باید اروپایی‌ها توضیح دهند البته بدنامی این رژیم بر همه آشکار است.

این مقام مسئول دستگاه دیپلماسی گفت: در مورد بازداشت مورا، بهتر است خودش و اتحادیه اروپا توضیح بدهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سخنگوی وزارت خارجه سخنگوی وزارت امور خارجه نشست خبری خطیب زاده نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه نشست خبری سعید خطیب زاده انریکه مورا رژیم اشغالگر قدس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است

اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی در نسل کشی غیرنظامیان در نوار غزه تنها بخشی از توحش این رژیم علیه فلسطینیان محسوب می‌شود. اکنون ۷۰۰ هزار شهرک نشین صهیونیست در کرانه باختری به صورت روزانه اقدام به انجام حملات گسترده علیه غیرنظامیان فلسطینی در این منطقه می‌کنند که علاوه بر آسیب‌های مادی، تلفات زیادی نیز به همراه داشته است. 

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه آلمان گسترش حملات شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری را محکوم کرد. 

کریستین واگنر، معاون سخنگوی وزارت خارجه آلمان طی کنفرانس خبری با اصحاب رسانه در برلین گفت: ما آخرین خشونت‌های رخ داده از سوی شهرک نشینان در کرانه باختری را به شدت محکوم می‌کنیم. بی تردید این خشونت‌ها از سوی شهرک نشینان افراطی رخ می‌دهد. 

وی با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی برای مهار چنین خشونت هایی، خاطر نشان کرد: قطعا اسراییل به عنوان نیروی اشغالگر در کرانه باختری وظیفه دارد امنیت غیرنظامیان فلسطینی در کرانه باختری را براساس یک چارچوب قوانین قابل اجرا، تامین کند. 

آلمان تشدید تنش‌ها در کرانه باختری از سوی شهرک نشینان را مانعی بزرگ در تحقق راهکار دو دولت می‌داند و بر تامین امنیت فلسطینیان تاکید دارد. 

برآورد می‌شود اکنون بیش از ۷۰۰ هزار صهیونیست معادل ۱۰ درصد از جمعیت اسراییل در ۳۰۰ شهرک در کرانه باختری و بیت المقدس شرقی زندگی می‌کنند. 

براساس راهکار دو دولت، اسرائیل ۷۸ درصد از سرزمین فلسطینی‌ها را تصاحب کرده و ۲۲ درصد باقی مانده شامل نوار غزه و کرانه باختری به پایتختی قدس شرقی کشور مستقل فلسطین را تشکیل خواهد داد. با این حال، مقامات صهیونیست در حال سرمایه گذاری‌های عظیم چندین میلیارد دلاری در کرانه باختری هستند و حتی حاضر نیستند همین ۲۲ درصد از سرزمین‌های باقی مانده فلسطینیان را نیز برای تشکیل کشور مستقل به آنها بدهند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • مشاور عضو پارلمان اروپا به ظن جاسوسی برای چین بازداشت شد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین