Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس‌جمهور به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از مرکز پاسخگویی یکپارچه وزارت صمت (۱۲۴) و در گفت‌وگو با کارکنان و مدیران این مرکز، در جریان مهم‌ترین مسائل و درخواست‌های مردمی قرار گرفت.

به گزارش روز دوشنبه ایران اکونومیست از وزارت صنعت، معدن و تجارت، به‌منظور مدیریت و سازمان‌دهی مسیرهای ارتباطی و پاسخگویی وزارت صمت به درخواست‌ها و نیازهای ذی‌نفعان، سازمان‌های تابعه و همچنین پشتیبانی و برنامه‌ریزی عملیاتی متناسب با ماموریت‌های این وزارتخانه در حوزه‌های مختلف، مرکز پاسخگویی یکپارچه (۱۲۴) راه‌اندازی شده و در حال پاسخگویی به درخواست‌ها، پرسش‌ها و نیازهای مردم و ذینفعان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی ارتباطات تلفنی و سیستمی مردم از سراسر کشور از طریق سامانه ۱۲۴ است.

همه تماس‌هایی که با ۱۲۴ انجام می‌شود، شکایت‌ها، درخواست‌ها و حتی مراجعه‌های حضوری در سامانه‌ای یکپارچه ضبط می‌شود و در یک سیستم نرم‌افزاری به بالاترین مقام مسوول حوزه مربوطه دستور می‌خورد.

روزانه به‌طورمتوسط ۴۵ هزار تماس از سراسر کشور انجام می‌شود که توسط کارشناسان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و مواردی که نیاز به صدور حکم دارد به نرم‌افزار سازمان بازرسی کشور (سیمبا) ارسال می‌شود.

با توجه به اجرای طرح مهم اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها، مهم‌ترین تماس‌هایی که در روزهای اخیر با ۱۲۴ انجام شده، در خصوص قیمت اقلام کالاهای اساسی بوده است.

کارشناسان این مرکز همچنین درباره طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی اقلام و کالاهای مشمول، پاسخ‌های اقناعی لازم را برای روشنگری و شفاف‌سازی به تماس‌گیرندگان و مخاطبان ارائه می‌دهند.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: وزارت صنعت معدن و تجارت ، سید رضا فاطمی امین ، محمد مخبر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت سید رضا فاطمی امین محمد مخبر درخواست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: در هر دوره از انتخابات مجلس، جابجایی در نمایندگان صورت می‌گیرد و امیدواریم نمایندگان جدید همکاری بیشتری داشته باشند تا دولت بتواند اهداف خود را محقق کرده و وعده‌هایی که به مردم داده را به سرانجام برساند. - اخبار سیاسی -

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، درباره تعامل بین دولت و مجلس در سال 1402 و هم‌چنین برنامه‌ی دولت برای هم‌افزایی با مجلس جدید، بیان کرد: بنای دولت از ابتدای آغاز بکار، همکاری و تعامل سازنده با نمایندگان مجلس بوده و در سال اول فعالیت دولت شاهد بودیم که تمامی نمایندگان مستقیماً با رئیس‌جمهور جلسه داشته و مطالبات مردم را بیان کردند و دولت هم تلاش خود را انجام داده تا این موارد به نتیجه برسد و در سفرهای استانی نیز نظرات نمایندگان مد نظر قرار دارد.

تغییرات کابینه در سال 1402/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟وی افزود: در هر دوره از انتخابات مجلس، جابجایی در نمایندگان صورت می‌گیرد و امیدواریم نمایندگان جدید همکاری بیشتری داشته باشند تا دولت بتواند اهداف خود را محقق کرده و وعده‌هایی که به مردم داده را به سرانجام برساند.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس، عنوان کرد: ما از پیشنهادات و نقدهای مجلس جدید استقبال می‌کنیم ولی بیش از اینکه تنش‌زایی شود، مسائل باید با گفت‌وگو حل شود؛ همه اراده‌ی خدمت دارند و به‌خوبی می‌توان کار کرد و نفع این مهم نیز برای مردم خواهد بود.

حسینی اظهار داشت: ما انتظار داریم لوایح به‌سرعت در دستورکار نمایندگان قرار بگیرد و از مسائل حاشیه‌ای پرهیز شود. گاهاً رسیدگی به یک لایحه‌ی دوفوریتی چندین ماه طول کشیده در حالی که باید بلافاصله رأی‌گیری شود ولی حجم کار نمایندگان به‌نحوی است که لوایح دو فوریتی پشت نوبت می‌ماند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم نمایندگان جدید وقت قابل توجهی اختصاص دهند تا در این‌زمینه به‌روز شویم.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس بیان کرد: با نمایندگان جدید گفت‌وگو خواهیم کرد تا لوایح با فوریت را مطرح می‌کنیم . چون نمایندگان تغییر کرده‌اند، طرح‌ها از دستورکار خارج می‌شود و این فرصت خوبی برای رسیدگی به لوایح است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید معاون رئیس جمهور از فعالیت زنان روستایی در تولید خوراک دام
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی
  • ضرورت اعلام نیاز‌های واقعی وزارت بهداشت به خیرین
  • ضرورت اعلام نیازهای واقعی وزارت بهداشت به خیرین
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا