Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@22:53:47 GMT

ساعات کاري شعب و باجه‌هاي بانک آينده اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۱۷۵

خبرگزاری آریا- بر این اساس، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 07:45 تا 14 و روزهای پنج‌شنبه از ساعت 07:45 تا 12:30 تمامی شعب و باجه‌های بانک آینده (به‌جز آن‌ها که ساعت کار متفاوتی دارند)، به مردم عزیز خدمت می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا،  ساعت کار ادارات مرکزی نیز بدون تغییر، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 07:30 تا 14:30 و پنج‌شنبه از ساعت 07:30 تا 13:00 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باجه‌هایی که ساعت کاری متفاوت دارند از این قرار است: ماهان برج ماهان در شرق تهران، دماوند – خاقانی در خیابان دماوند تهران، پردیس در پارک فن‌آوری در شرق تهران و ایران‌مال در غرب تهران است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک آینده شنبه از ساعت 07

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: عبور متناوب امواج در استان باعث افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید موقتی و همچنین بارش‌های رگباری به صورت نقطه‌ای در روزهای آینده می‌شود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که از روز جمعه تا روز سه شنبه هفته آینده با عبور متناوب امواج در استان روبرو هستیم، اظهار کرد: عبور این امواج موجب افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید موقتی و همچنین بارش‌های رگباری به صورت نقطه‌ای در روزهای آینده می‌شود.

وی با بیان این‌که در روزهای جمعه و شنبه بارش‌ها به صورت ضعیف رخ می‌دهد، افزود: در روز دوشنبه بارش‌های بهتری در سطح استان رخ خواهد داد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش‌های بهاری به خصوص بارندگی‌های روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در ساعات بعدازظهر و شب رخ می‌دهد.

نوروزی خاطرنشان کرد: مردم در هنگام رخ داد بارش‌ها از قرار گرفتن در مکان‌های مخاطره‌آمیز و حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به کاهش میزان بارندگی‌ها در استان، تصریح کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تا ۲۸ فروردین سال جاری، چهارمحال و بختیاری با کمبود بارشی حدود ۱۲۹ میلی متر معادل ۲۲ درصد کاهش نسبت به میانگین بلند مدت روبرو بوده است.

کد خبر 745734

دیگر خبرها

  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد
  • پس‌لرزه‌های تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ نگاهی به روزهای کاری ۷ کشور عربی | اینفوگرافیک
  • پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد
  • روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • درخواست اتاق بازرگانی از رئیسی و قالیباف برای تعطیلی شنبه‌ها
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه ها