Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شورای اسلامی شهر تهران در متن پیام تسلیت اعضای شورای اسلامی شهر تهران آمده است: رحلت عالم متقی و عارف سالک، مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالله فاطمی نیا(طاب ثراه) موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

استاد فاطمی نیا در کنار سجایای اخلاقی فراوان و بهره مندی از فیوضات معنوی و آموزه های عرفانی، سال های متمادی در علم فلسفه و عرفان شرق فعالیتی خالصانه داشته و به تعلیم و تبیین مسائل دینی با محوریت اخلاق و ادب و فلسفه اسلامی پرداخت و  شاگردان و علاقه‌مندان از محضر پر فضیلتش استفاده می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید فقدان این عالم وارسته، عارف و فیلسوف عالی قدر ضایعه ای تلخ و خسرانی جبران ناپذیر برای جامعه دینی و ایمانی  است؛ اینجانبان درگذشت استاد فاطمی نیا را  به رهبری معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، شاگردان، دوستداران و بیت مکرم ایشان صمیمانه تسلیت می گوییم.

بر اساس این گزارش، استاد سید عبدالله فاطمی‌نیا متولد ۱۳۲۵ در تبریز، روحانی، فیلسوف در زمینه فلسفه شرق، استاد اخلاق، مورخ اسلامی و کتاب شناس بود؛ همچنی-ن چهره شناخته‌شده‌ای برای مخاطبان از طریق سخنرانی در منابر و برنامه‌های صداوسیما بود.

برچسب‌ها شورای شهر مدیریت شهری آیت‌الله فاطمی‌نیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر مدیریت شهری آیت الله فاطمی نیا شورای شهر مدیریت شهری آیت الله فاطمی نیا فاطمی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد

رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس صبح امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در محل ساختمان مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد.

براساس این گزارش، هنیه دو روز پیش وارد تهران شده و تاکنون با رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی و وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرده است.

منبع: فارس

کد خبر 739884

دیگر خبرها

  • ویژگی جامعه دینی قوی و صالح در قرآن
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار روبرو هستند
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • صهیونیستها منتظر طوفانی شدیدتر از طوفان الاقصی باشند/ برادری و اخوت نیاز همیشگی جامعه دینی است
  • بازدید هنرمندان قرآنی بین‌المللی از نمایشگاه بسم‌الله الرحمن الرحیم در قم