Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاکدل بیان کرد ظرف هندبال نباید کوچک دیده شود

رئیس فدراسیون هندبال گفت: ظرف هندبال نباید کوچک دیده شود، چون هزینه‌ها هم متفاوت و بیشتر شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال پیش از آغاز نشست خبری سرمربی تیم ملی در سخنان کوتاهی اظهار داشت:

بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در عربستان که منجر به کسب سهمیه جهانی بعد از ۸ سال شد، قراردادمان با مانوئل فرناندز به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

با وسلین مذاکره کردیم. وی در باشگاه‌ها و تیم‌های بزرگ دنیا حضور داشته و تیم اسلوونی را سوم جهان کرد. مذاکرات با وی به جمع بندی رسید و قرارداد منعقد شد. هدف ما این بود که در بازی‌های هانگژو روی سکو برویم، اما به دلیل انصراف چین از میزبانی و تعویق آن برنامه را تغییر داد.

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد:

برنامه ما مسابقات قهرمانی جهان است. ما برای دومین بار در آن شرکت و تلاش می‌کنیم در قهرمانی جهان حضور متفاوت و آبرومندی داشته باشیم و مسیری که برای هندبال ترسیم شده را ادامه دهیم. ۶ سهمیه جهانی کسب کردیم که در آسیا هیچ‌کشوری نتوانسته به ابن جایگاه برسد. هندبال ما مسیر خود را پیدا کرده و دنیا هندبال ما را می شناسند. امیدوارم با برنامه‌های سرمربی در جهان نتایج خوبی را بگیریم.

پاکدل در خصوص شرایط قرارداد وسلین عنوان کرد:

ما تا پایان مسابقات جهانی با وی قرارداد داریم و اگر طرفین توافق کنند بعد از آن هم ادامه خواهد داشت.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص کمک وسلین به سایر تیم‌‌های ملی گفت:

روحیه او به شکلی است که هرگاه سرمربیان دیگر تیم ‌ا از وی کمک و نظر خواستند دریغ نکرده است. هر جا لازم باشد از نظرات وی استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه چرا قرارداد با مربیان خارجی کوتاه مدت است، تصریح کرد:

بحث مسائل مالی و ارزی در کشور ما وجود دارد. تازه قرار وسلین ۱۰ ماه بیش از سایر سرمربیان است‌.

پاکدل با اشاره به لزوم حمایت مالی از هندبال عنوان کرد:

به دلیل تعدد اعزام های جهانی سال سختی را در هندبال داریم. دختران نوجوان و جوان مسابقات جهانی را دارند، مسابقات ساحلی جهانی در رده بزرگسالان و جوانان را نیز در پیش داریم. مسابقات قهرمانی جهان در لهستان- سوئد نیز برنامه مهم ما است. 

وی افزود:

بیش از پیش به حمایت کمیته و وزارت نیاز داریم. نه کمیته و نه وزارت عدد بودجه فدراسیون ها را مشخص نکردند. امیدوارم اهمیت موضوع را درک کنند. اگر هندبال در این مسیر قرار دارد مشکلات زیادی داشته است‌. روز اول بدهی، مشکلات و بی ثباتی مدیریت بود، الان برنامه‌ها به بار نشسته است.

پاکدل گفت:

ظرف هندبال نباید کوچک دیده شود. هزینه ها هم متفاوت و بیشتر شده امیدوارم حمایت ها بیشتر شود. بالغ بر ۴۰ میلیارد در سال جاری نیاز داریم. بخشی را خودمان تامین می کنیم، اما کمیته و وزارت هم باید حمایت کنند‌.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سه علی کریمی مشهور در تاریخ فوتبال ایران؛ از جادوگر تا هافبک استقلال فرهاد مجیدی ششمین سرمربی قهرمان استقلال تفاوت عملکرد آشکار بارسلونای ژاوی در بازی های خارج از خانه و خانگی لالیگا وداع اشک‌بار لوییس سوارز با هواداران اتلتیکو مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئیس فدراسیون هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه بینی گوشتی را در خانه کوچک کنیم!؟ |‌ شوخی‌های مهران مدیری با بهنام تشکر و نعیمه نظام‌دوست

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ در دوره جدید برنامه اسکار بهنام تشکر، نعیمه نظام دوست، محمدرضا هدایتی و سمیرا حسن دوست مهمان مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد شدند. در بخشی از این برنامه ابتدای اسم مهمانان سرچ گوگل شد و نتایج جالبی به دست آورد.

کد خبر 845114 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • چگونه بینی گوشتی را در خانه کوچک کنیم!؟ |‌ شوخی‌های مهران مدیری با بهنام تشکر و نعیمه نظام‌دوست
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • موشک‌باران اسرائیل در «صبح صادق» تنها یک‌ تنبیه کوچک بود
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم