Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم گفت: استقلال یکی از بهترین بازی‌های خود را مقابل فولاد خوزستان انجام داد. چند هفته‌ای بود که آبی‌ها نمایش خیلی خوبی از خود به جای گذاشته بودند. حتی بازی قبل که به سختی شهرخودرو را به سختی شکست دادند اما زیبا بازی کردند و در مقابل فولاد هم که کمتر کسی فکر می‌کرد استقلال برنده باشد توانستند به پیروزی دست پیدا کرده و قهرمانی خود را تثبیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دو تیم کاملاً تاکتیکی و هجومی مقابل یکدیگر قرار گرفتند. هر دو توان کسب سه امتیاز این بازی را داشتند اما اعتقاد دارم یکی از عوامل اصلی قهرمانی استقلال در این فصل، انگیزه بالای بازیکنانش بود. آبی‌ها با تمام مشکلاتی که داشتند که به دلیل همین مشکلات نوسان هم در این تیم وجود داشت توانستند باانگیزه بالا و وحدتی که بین مدیریت، کادر فنی و بازیکنان به وجود آمد و البته حمایت تماشاگران به قهرمانی برسند.

اکبرپور در پاسخ به این سوال که آیا این قهرمانی می‌تواند انگیزه‌های استقلال را سه بازی آینده از بین ببرد؟ گفت: با توجه به اینکه آبی‌ها ۲۷ بازی است که شکست نخورده اند انگیزه بالایی دارند تا با ۳۰ بازی بدون شکست و کسب عنوان قهرمانی یک رکورد جدید در فوتبال ایران خلق کنند. درست است که آنها مسیر پرنوسانی را پشت سر گذاشتند اما بر تمام مشکلات غلبه کرده و قهرمان شدند.

مهاجم پیشین استقلال در ادامه گفت: آبی پوشان تهرانی بازی به بازی پیش رفتند، گام به گام جلو آمدند، صدرجدول را از آن خود کردند و اجازه ندادند حواشی تمرکز آنها را بر هم بزند. بازی‌های سخت را با موفقیت سپری کردند تا بتوانند بعد از گذشت ۹ سال یک بار دیگر قهرمانی و بالا بردن جام را با هواداران به اشتراک بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: دو سالی بود که به دلیل شیوع کرونا هواداران به ورزشگاه نمی‌آمدند اما در این چند بازی که مجوز حضور آنها صادر شد با تمام وجود تیمشان را تشویق کردند و اعتقاد دارم حمایت آنها و حضور پررنگشان در ورزشگاه یکی از دلایل اصلی قهرمانی استقلال بود.

مهاجم پیشین استقلال در پایان گفت: قهرمانی شیرین است و هر تیمی دوست دارد بالا بردن جام را مقابل هوادارانش تجربه کند اما مسئولین استقلال نباید فراموش کنند که انتظارات از این تیم بالا رفته است. فصل آینده به زودی خواهد رسید و وظیفه مسئولان استقلال است که هر چه زودتر نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام کنند تا استقلال بتواند فصل آینده را هم با قدرت شروع کرده و در پایان یک بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

کد خبر 5490821

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا اکبرپور تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان هندبال مهدی طارمی فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی تیم فوتبال سپاهان اصفهان جودو باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس که پس از سال‌ها اجرایی شد و رقابت دو تیم در کورس قهرمانی اظهار کرد: خدا را صد هزار مرتبه شکر که بالاخره واگذاری این دو باشگاه پرطرفدار از طریق فرابورس اجرایی شد و بعد از سالیان دراز شاهد این خواهیم بود که این دو باشگاه بدهی نخواهند داشت. قرمز و آبی در کل ایران طرفدار دارند و خیلی از مردم عزیز کشورمان به این دو باشگاه عرق دارند. وقتی خطر حذف از آسیا وجود دارد و پیش از این هم چنین تجربه تلخی داشتیم، امیدوارم که با واگذاری این دو باشگاه دیگر شاهد حذف آنها از معتبرترین مسابقات باشگاه آسیا نباشیم.

استقلال کم نمی‌آورد

وی ادامه داد: وجود استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی به خصوص اینکه یکی از آنها این فصل قهرمان می‌شوند و دیگر تیم‌ها شانسی ندارند، جذابیت مسابقات را بیشتر کرده، هر چند خیلی بهتر بود تا هفته پایانی دو سه تیم دیگر هم از شانس قهرمانی برخوردار بودند تا سطح مسابقات بالاتر باشد. برنامه‌ریزی بهتری که این دو تیم داشتند باعث شد تا سپاهان، تراکتور و ملوان نتوانند با آنها در کورس باقی بمانند. شرایط هر دو تیم بسیار خوب است، در دفاع و حمله و میانه زمین منسجم هستند و حساب شده در هر بازی وارد زمین می‌شوند. روی کاغذ بازی‌های پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی ساده‌تر به نظر می‌رسد ولی مطمئن باشید استقلال هم کم نمی‌آورد و برای حفظ صدر جدول و کسب قهرمانی با تمام توان بازی می‌کند. امیدوارم هر دو تیم فصل آینده از اعتبار و آبروی فوتبال ایران در آسیا دفاع کنند.

 انگیزه‌های پرسپولیس دوچندان است

بازیکن سابق سرخابی در مورد اینکه پرسپولیس در جام حذفی هم حضور دارد و این موضوع به سود استقلال خواهد بود، خاطرنشان کرد: استقلال فرصت قهرمانی را در جام حذفی از دست داده و انگیزه‌های پرسپولیس دو چندان است. فصل قبل پرسپولیس با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی فاتح سه گانه شد و این فصل هم انگیزه زیادی دارد. پرسپولیس برای ثبت در تاریخ و شادی هواداران خود به راحتی پا پس نمی‌کشد و با همه توان برای قهرمانی تلاش خواهد کرد. مطمئناً استقلال و سپاهان هم اگر شرایط پرسپولیس را داشتند برای فتح سه گانه همه توان خود را می‌گذاشتند.  

ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد

وی در مورد اینکه سپاهان و تراکتور با وجود آنکه از استقلال و پرسپولیس بیشتر هزینه کردند ولی از کورس قهرمانی جا ماندند، تصریح کرد: تزلزل مدیریت در سپاهان بعد از خروج محمدرضا ساکت از سمت مدیرعاملی رخ داد. با وجود آنکه هفته‌ها برنده نشد، اما در حال حاضر تیم سوم جدول است و این موضوع نشان می‌دهد غفلت ناگهانی نگذاشت مدعی قهرمانی باقی بماند. سپاهان اسیر اتفاقات کسر امتیاز شد و بعد از آن هم در یکی دو بازی از جمله دیدار با گل‌گهر سیرجان دچار حواشی شد که این تیم را از مدار قهرمانی خارج کرد  برای بازگشت فرصتی باقی نماند. در بازی دو تیم در تبریز تأسف خوردم، چون بازی زیبایی را شاهد نبودم. میلیارد‌ها تومان هزینه می‌کنیم تا با وجود مربیان خارجی شاهد نمایشی دور از انتظار از دو تیم باشیم. تراکتور هم از ناحیه مدیریت مشکل داشت، چون با این همه هزینه می‌توانست بهتر نتیجه بگیرد.

احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر است

مهدوی در مورد اینکه بخت قهرمانی استقلال را بیشتر می‌بیند یا پرسپولیس عنوان کرد: به حواشی توجه نمی‌کنم و همان‌قدر که عاشق پرسپولیس هستم استقلال را دوست دارم. شرایط پرسپولیس را به این علت بهتر می‌دانم که امکانات کافی نزد کادرفنی و بازیکنان وجود دارد. متأسفانه در استقلال چنین وضعیتی نیست و احتمال لطمه خوردن این تیم بیشتر است. هماهنگی لازم بین مدیریت و کادرفنی در استقلال نیست و به همین خاطر احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد