Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@23:39:56 GMT

بانک کارآفرين در مسير تکامل زنجيره خدمات

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۲۲۳

خبرگزاری آریا- دومین جلسه شورای راهبری کسب و کار بانک کارآفرین با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران گروه مالی بانک برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در دومین جلسه شورای راهبری خطوط کسب و کار سال 1401 بانک که با هدف ایجاد هم افزایی بین بخش های مختلف بانک برگزار شد، مدیران گروه مالی بانک نقش هر کدام از شرکت های زیر مجموعه را در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده در سال جاری تبیین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حقیقی مدیر عامل گروه مالی کار آفرین ضمن تاکید بر همراهی تمامی شرکت های زیر مجموعه بانک با اهداف تعیین شده در سال جاری اعلام کرد: مطابق با خطوط کسب و کاری جدید بانک، برنامه های شرکتهای گروه مالی با تمرکز ویژه بر ارائه خدمات در بخش سلامت، دارو، غذا و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در حال تدوین است و به زودی گام های موثری در این بخش ها برداشته خواهد شد.
پس از بحث و گفتگو پیرامون موضوعات و بررسی توسط هیات مدیره، دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک با تاکید بر ایجاد نگرشی متفاوت به خدمات مالی تصریح کرد: بانک کارآفرین باید تا پایان سال جاری، زنجیره خدمات سلامت محور خود را تکمیل کند و بتواند در بخش دارو، غذا و سلامت زنجیره کاملی از خدمات بانکی اعم از صرافی، لیزینگ، کارگزاری، تجهیزات و زیر ساخت های مختلف مبتنی بر فناوری اطلاعات و دیگر موارد را ارائه کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک کارآفرین گروه مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی طی نشست مدیرکل و معاون دفتر بودجه سازمان متبوع با ستاد اداره کل با اشاره به تحقق مطالبات مردمی به اندازه توان فنی و اعتباری، اظهارداشت: تلاش های شبانه روزی مدیران ستادی و شهرستانی و کارکنان مجموعه تاکنون باعث کسب موفقیت های ملی و استانی در این بخش شده که بیش از تعهدات مجموعه بوده است.وی از تلاش شبانه روزی همکاران مجموعه ابراز خرسندی، رضایت و قدردانی کرد و گفت: با تداوم تلاش های مستمر در جذب اعتبارات و افزایش توان فنی مجموعه برای تحقق مطالبات مردمی بیش از پیش کوشش می شود.در ادامه این جلسه هریک از روسای ستادی با ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد بودجه و اعتبارات حوزه های مرتبط به بحث و تبادل نظر پرداخته که از مهمترین آنها می توان به عملکرد تخصیص اعتبارات و دیون، اعتبارات استانی و جاری، اولویت بندی پروژه ها، هزینه کردهای تامین اجتماعی و نوسازی ساختمان اداری اداره کل اشاره کرد.

 

همچنین، عملکرد تن کیلومتر کالاها، تسهیلات نوسازی ناوگان، تغییر رویکرد اعتبارات حوزه حریم راهها و راه های روستایی و سامانه های هوشمند جاده ای و مصوبات سفرهای ریاست جمهوری از موارد دیگر بوده است.

 

این نشست با هدف بررسی عملکرد بودجه سال 1402 و هم اندیشی برای بودجه سال جاری برگزار شد.

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • هشدار صندوق بین‌المللی پول در مورد شکنندگی مالی
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • مواجهه خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های کمرشکن سلامت
  • راهکارهای کاهش هزینه‌های سلامت در ایران
  • سهم بالای خانوار از هزینه‌های سلامت، مانع تحقق سیاست‌گذاری‌ها