Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:20:49 GMT

طرح احداث زیرگذر عابرپیاده در ضلع جنوبی میدان آزادی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۲۳۳

طرح احداث زیرگذر عابرپیاده در ضلع جنوبی میدان آزادی

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید محمد رحیم مرتضوی، شهردار منطقه 9 تهران در بازدید میدانی که از محلات، اماکن و برخی پروژه های ناحیه یک انجام شد بر استفاده از ظرفیت های  برج آزادی و لزوم هم افزایی و تعامل بیشتر مدیران شهری و فرهنگی برای استفاده حداکثری از این میعادگاه ملی مذهبی تاکید کرد.

شهردار منطقه ۹ با تاکید بر رسیدگی ویژه به معضلات اطراف برج و میدان آزادی و نگهداشت آن افزود: به منظور تسهیل دسترسی شهروندان به محوطه برج و میدان آزادی طرحی در دست مطالعه داریم تا زیرگذر عابر پیاده در ضلع جنوبی میدان احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بازدید از بوستان المهدی به عنوان بزرگترین بوستان منطقه و کلینیک و گل و گیاه منطقه ۹، گفت: مجاورت پایانه مسافربری آزادی باعث بروز برخی آسیب های اجتماعی در این بوستان شده است، با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و نیاز شهروندان به گذران اوقات فراغت در فضای سبز شهری باید فضایی امن و آرام برای استفاده عموم فراهم شود.

مرتضوی در ادامه از بوستان ترافیک منطقه ۹ بازدید به عمل آورد و بر استفاده از ظرفیت های آموزشی این پارک به منظور نهادینه کردن فرهنگ ترافیکی و رانندگی به خصوص برای نوجوانان و خانواده ها تاکید کرد.

شهردار منطقه ۹ با حضور در پارک آزادی ضمن  گفت و گو با شهروندان، در جریان برخی از مطالبات و مشکلات آنها قرار گرفت و در پاسخ به یکی از شهروندان عنوان کرد: پروژه های شهروند محور با جدیت تداوم خواهد یافت، در این راستا و با توجه به مطالبه شهروندان سعی خواهد شد فضایی مطلوب برای ورزش بانوان در محیط پارک آزادی تجهیز شود.

وی مزرعه خانواده را ایده ای خلاقانه خواند و گفت: وجود چنین مکان هایی ضمن آشتی شهروندان با طبیعت، گامی در راستای مشارکت آنها در ایجاد و نگهداشت فضای سبز در دل محلات است که می تواند به سایر نقاط شهر و محلات مختلف تسری پیدا کند.

مجتمع فرهنگی ورزشی کوثر آخرین مقصد بازدید میدانی شهردار منطقه ۹ و مدیران شهری بود، در این بازدید وی در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه کوثر قرار گفت و دستوراتی را برای تسریع و بهره برداری نهایی از این مجتمع فرهنگی- ورزشی هفت طبقه صادر کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جنوبی میدان آزادی آزادی شهردار منطقه منطقه ۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باشت یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی آن ناشناخته مانده است. شهر باشت تلفیق جذابی از تاریخ تمدن کهن و باهویت اسلامی است که بین دو کوه و محدود به دو رودخانه زهره و شاه بهرام قرار دارد. بوستان یکی از بخش‌های شهرستان باشت است. تپه‌های رویایی، درختان سرسبز، بوستان‌های دل انگیز و واقع شدن بخش بوستان در محور شریانی جنوب به شمال موجب استقبال گردشگران از این منطقه بکر شده است. آثار تاریخی و اقامتگاه‌ها دائمی و مهمتر از آن مهمان پذیری مردم منطقه رونق گردشگری را در بوستان باشت به اوج خود رسانده است. پل بریم (چم بلبل)، دوگوردوپا، چهارصفه خان احمد، شلالدان، شوش وبوستان، دشت عنا، پشت کوه خان احمد، بوستان باشت را به مقصد طبیعت دوستان تبدیل کرده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • نصب تله‌های جالب برای آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار | این تله‌ها چطور عمل می‌کنند؟
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران