Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:14:43 GMT

گرد و خاک مدارس سردشت را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۳۳۹

گرد و خاک مدارس سردشت را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش سردشت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تصمیم مدیریت بحران شهرستان سردشت به جهت بروز پدیده گرد و غبار و ریز گردهای بیش از حد استاندارد، تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی و پیش دبستانی و آموزشگاه‌های علمی آزاد این شهرستان امروز دوشنبه در نوبت بعدازظهر تعطیل اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5491351

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش آذربایجان غربی گرد و خاک تعطیلی مدارس بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا کالاهای اساسی احتکار آمار کرونا تنظیم بازار خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی نظارت و بازرسی شیراز نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   درآیین نمادین که به این مناسبت   با حضور مدیر آموزش وپرورش، معاون هماهنگ کننده سپاه، رئیس دانشکده علوم پزشکی و جمعی از مسئولین شهری در آموزشگاه سید صدر محمد سیدی برگزار با نواختن زنگ سلامت برنامه‌های هفته سلامت در خوی آغازشد.

 محمد پورمدیر آموزش و پرورش خوی در آیین نواختن زنگ سلامت در مدارس گفت:از جمله شاخص های مهم و موثر توسعه یافتگی جامعه و کشور، سلامت شهروندان، امید به زندگی وتوسعه ارتباطات بوده وسلامت مقدم بر همه چیز است.

وی افزود: ارتقای سطح سواد سلامت جامعه از الزامات اساسی است و در این راستا توجه به سلامت جسمی و روانی و ارتقای سواد سلامت در بین دانش آموزان دارای اهمیت ویژه است.

 مدیر آموزش و پرورش خوی گفت :مشارکت دانش آموزان در امور آموزشی و پرورشی نقش مهمی در انتقال مفاهیم و آموزش ها از جمله ارتقا شاخص های سلامت دارد.

 وی تصریح کرد:هم افزایی و تعامل سازنده نهادهای مرتبط در امر ارتقا سلامت خصوصا در بین مدارس مهم و دارای اثر خواهد بود.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت نخستین خانه بهداشت مجهز مدرسه در مدرسه خبرساز محمد سیدی افتتاح شد.

 

 

دیگر خبرها

  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • جان باختن یک نفر در اثر تصادف در محور مهاباد به سردشت
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی
  • ساخت مخزن آب هزار مترمکعبی در سردشت بشاگرد
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا