Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@23:00:09 GMT

چهارمین نمایشگاه خودروی تهران افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۳۶۰

چهارمین نمایشگاه خودروی تهران افتتاح شد

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران بعد از ‌وقفه 3 ساله با جمعی از مسؤلان، نمایندگان مجلس و مدیران شرکت های خودروسازی و فعالان اقتصادی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا، چهارمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران با حضور ۲۵ شرکت خودروساز داخلی و چند شرکت مونتاژکننده خودرو در سالن نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌های خودروسازی با هدف نمایش میزان عمق ساخت داخل و ارایه راهکارهای کاهش ارز برای قطعات و ارایه برنامه‌های کلان در این نمایشگاه حضور فعال دارند و بر اساس برنامه اعلام شده قرار است 12 خودرو جدید در این نمایشگاه معرفی شود.

در کنار خودرسازان بزرگ کشور، شرکت‌های کوچک‌تر نیز در این نمایشگاه به معرفی خدمات جدید می‌پردازند. البته موضوع فروش خودروسازان از طریق سیستم یکپارچه وزارت صمت باعث شده برنامه‌ریزی‌ها در خصوص فروش محصولات برخی خودروسازان در این نمایشگاه خودروی تهران منتفی شود.

در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران شرکت‌های گروه صنعتی ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، بهمن موتور، بهمن دیزل، آپکو، گروه صنعتی ماموت، ایساکو، نفت بهران و چندین شرکت خودروسازی خصوص دیگر حضور دارند.

همچنین برخی خودروسازان مانند گروه سایپا، خودروسازان بم، کرمان موتور، مدیران خودرو به دلایل عدم وجود محصول جدید جهت رونمایی و یا تعهدات معوق از حضور در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱ انصراف داده اند.

بنابراین گزارش امروز چهارمین نمایشگاه خودروی تهران برای خبرنگاران و مهمانان ویژه شروع به فعالیت کرد و در روزهای ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه پذیرای عموم مردم و علاقه مندان به صنعت خودرو خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو سایپا نفت نمایندگان مجلس چهارمین نمایشگاه خودرو نمایشگاه خودروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ

ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد، علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۹ فروردین تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای حضور در نمایشگاه الکامپ پیش ثبت‌نام کنند.

به گزارش تسنیم، ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد، علاقه‌مندان می‌توانند از 29 فروردین تا 30 اردیبهشت 1403 برای حضور در نمایشگاه الکامپ پیش ثبت‌نام کنند.

پیش ثبت‌نام به منزله ثبت‌نام قطعی و واگذاری غرفه نیست؛ پس از پیش ثبت‌نام، شرکت‌ها براساس نوع فعالیت خود در سالن‌های مختلف جانمایی می‌شوند.

انتخاب سالن و فضای هر شرکت بعهده ستاد برگزاری است لطفاً متقاضیان محترم بصورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و تنها از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج شده بر روی سایت فرایند ثبت‌نام را طی کنند. در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتربا ستاد برگزاری تماس برقرار کنند.

تنها مرجع رسمی نمایشگاه الکامپ سایت نمایشگاه elecompiran.com بوده و در صورت هرگونه درخواست و یا مکاتبه ای از سوی سایر شرکت‌های مختلف به ویژه شرکت‌های تبلیغاتی ستاد برگزاری را در اسرع وقت مطلع کنند.

درحال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه توسط متقاضیان اطلاعات شرکت‌های متقاضی تأیید و پس از آن اکانت آن شرکت جهت ادامه فرایند پیش ثبت‌نام فعال می‌شود.

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ 8 الی 11 تیرماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمایشگاه رسانه ها ؛ آیا مدار چهره های رسانه ای نسل جدید تغییر کرده؟ آغاز ثبت‌نام ناشران خارجی در نمایشگاه کتاب

دیگر خبرها

  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • وزیر صمت: مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت