Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:15:04 GMT

غلظت گرد و غبار در مهران به ۶۷ برابر حد مجاز رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۳۷۲

غلظت گرد و غبار در مهران به ۶۷ برابر حد مجاز رسید

مجید بیگلریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنکار ایرنا اظهار داشت: میزان ذرات معلق هوا در شهرستان مهران ۱۰ هزار میکروگرم بر متر مکعب با روند افزایشی است.

وی افزود: ذرات معلق در هوای شهرستان ایلام نیز یک هزار و ۱۸۶ میکروگرم بر متر مکعب و با روند افزایشی و هفت برابر حد مجاز است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام یادآور شد: میزان آلودگی در سایر نقاط پایین تر از حد مجاز است هرچند مطابق پیش بینی هواشناسی، به تدریج تا عصر امروز تمام نقاط استان تحت تاثیر این توده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، امروز فعالیت مدارس و مراکز آموزشی نوبت عصر استان تعطیل و پایان فعالیت ادارات مهران نیز ساعت ۱۲ ظهر اعلام شد.

این توده تا عصر فردا به صورت رقیق تر فعالیت خواهد داشت.

از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ روز آلوده ناشی از گرد و غبار در استان ایلام ثبت شده است.

میزان استاندارد ذرات معلق در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب و میزان استاندارد دید افقی ۱۰ کیلومتر است.

برچسب‌ها ایلام سازمان حفاظت محیط زیست گرد و غبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سازمان حفاظت محیط زیست گرد و غبار ایلام سازمان حفاظت محیط زیست گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران با ۱۵۰۰ میلیارد ریال تکمیل می‌شود

محمد محمدی روز یکشنبه در دیدار با فرماندار مهران با ارائه گزارشی از وضعیت آب این شهرستان، نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها در دست اجرا اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب مهران در حال حاضر از لحاظ فرآیندی کامل است، با عنایت به اینکه در ایام کنگره بزرگ اربعین پساب تولیدی به تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران انتقال داده می‌شود اما فرایند موجود ظرفیت تصفیه پساب ایام مذکور ندارد.

وی تصریح کرد: مجوز مدول توسعه تصفیه خانه فاضلاب مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰میلیارد ریال از معاون اول رئیس جمهور گرفته شده است و با اخذ ردیف اعتباری و تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خواستار مساعدت و همکاری در زمینه تخصیص به موقع اعتبارات شد و تاکید کرد: اتمام و تسریع پروژه‌های آب و فاضلاب مهران نیازمند مساعدت و همکاری فرماندار و سایر دستگاه‌های مرتبط است.

فرماندار شهرستان مهران نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات پرسنل آب و فاضلاب، آمادگی خود را برای همکاری و پیشبرد پروژه های آب و فاضلاب اعلام کرد.

"علی عباس شفیعی" افزود: مجموعه فرمانداری برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم شهرستان، همواره پشتیبان و همراه آبفای استان است تا بتوانند خدمات خود را با سرعت و کیفیت بهتر به مردم ارائه کنند.

شهرستان مرز مهران کانون تردد زوار عتبات عالیات در طول سال و اربعین حسینی است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آسمان همه‌جا یک رنگ نیست!
  • راز تمیزترین هوای زمین کشف شد
  • هوای تهران ناسالم شد
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌ روغنی از کشاورزان مهرانی
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی از کشاورزان مهرانی
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران
  • طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران با ۱۵۰۰ میلیارد ریال تکمیل می‌شود
  • تردد بی‌سابقه بیش از ۷ میلیون زائر از مرز مهران
  • احداث ۲۳ هزار متر سایبان در مرز مهران
  • احداث بیش از ۲۳ هزار متر سایبان در مرز مهران