Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@11:46:45 GMT

تل‌آویو به دنبال تبعید خانواده‌های عاملان استشهادی به غزه

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۳۷۵

تل‌آویو به دنبال تبعید خانواده‌های عاملان استشهادی به غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رادیو رژیم صهیونیستی خبر داد که «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی دستور داده امکات تخریب منازل فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را که اقدام به انجام عملیات استشهادی می‌کنند، بررسی شود.

بر اساس این  گزارش، دیگر مورد تنبیهی که بنت دستور بررسی آن را داده تبعید خانواده‌های عاملان استشهادی ساکن کرانه باختری به نوار غزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادیو رژیم صهیونیستی افزود، بنت اعلام کرده باید ابزارهای دیگری برای تضمین توقف موج عملیات‌های فعلی به کار گرفته شود.

بر اساس این گزارش، این موضع بنت در پاسخ به مطالبه «گیدعون ساعر» وزیر دادگستری رژیم صیونیستی اعلام شده است.

هفته گذشته نیز رژیم صهیونیستی از ورود ۱۱۰۰ نفر از اقوام و خویشاوندان عاملان عملیات استشهادی در کرانه باختری به منظور دیدارهای خانوادگی، کار، درمان یا اقامه نماز در مسجدالاقصی جلوگیری کرد.

شبکه «کان» اعلام کرد، پس از عملیات‌های اخیر، سازمان امنیتی رژیم صهیونیستی تصمیم به اعمال تنبیه علیه نزدیکان عامل این عملیات‌ها و لغو مجوزهای کار آنها گرفت.

در ادامه این گزارش آمده، تصمیم مذکور به صورت مشترک با «غسان علیان» هماهنگ‌کننده کابینه رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی گرفته شده و این تنبیه‌های جمعی علیه بستگان درجه یک و دو عاملان استشهادی اعمال شده است.

این ۱۱۰۰ نفر به لیست ۲۲۰۰ نفر دیگر از فلسطینی‌ها اضافه می‌شوند که بنا به هشدارهای امنیتی اجازه ورود به کرانه باختری را ندارند.

از دیگر اقدامات تنبیهی رژیم صهیونیستی علیه عاملان استشهادی خراب کردن خانه‌های آنهاست، موضوعی که مورد اعتراض نهادهای حقوقی است.

از مارس گذشته تا کنون، ۱۸ صهیونیست در شش عملیات استشهادی کشته شده‌اند؛ سه نفر از مجریان این عملیات‌‌ها از اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و مابقی از کرانه باختری بوده‌اند.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: عاملان استشهادی تخریب منزل عاملان استشهادی رژیم صهیونیستی کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی صهیونیست‌ها نسبت به متشنج شدن اوضاع کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که نگرانی‌هایی در رژیم صهیونیستی مبنی بر متشنج شدن اوضاع در کرانه باختری وجود دارد.

این رسانه‌ها اضافه کردند: شرایط مذکور بعد از عملیات اردوگاه نورشمس و اعلام افزایش درگیری‌ها با تل آویو توسط جنبش فتح تشدید شده است.

در پی جنایت صهیونیست‌ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی امروز یکشنبه در کرانه باختری اعتصاب عمومی اعلام شده است.

روز گذشته نیز جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در کرانه باختری شده بود.

جنبش حماس در بیانیه خود تاکید کرد: ما از مردم خود در کرانه باختری می‌خواهیم که یکشنبه به اعتصاب عمومی متعهد شوند و همه میدان‌ها و نقاط رویارویی را به زبانه آتش در برابر اشغالگران تبدیل کنند و سلاح‌ها را به سمت متجاوزان و شهرک نشینان جنایتکار نشانه بگیرند.

وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم واقع در کرانه باختری را ۱۴ نفر اعلام کرد.

جنبش فتح هم در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در طولکرم و غزه روز یکشنبه را اعتصاب عمومی اعلام کرد.

در همین خصوص عبدالرحمن شدید یکی از رهبران جنبش حماس در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کرد: تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه کرانه باختری با هدف کشتار ساکنان آن و تخریب زیرساخت‌های این منطقه صورت می‌گیرد.

کد خبر 6084255

دیگر خبرها

  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • بمباران وحشیانه خانه‌ها و مدرسه‌ها در غزه
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • نگرانی صهیونیست‌ها نسبت به متشنج شدن اوضاع کرانه باختری
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها
  • واشنگتن تحریم کرد، تل‌آویو خشمگین شد