Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان، اعلام کرد که «بیمه بدنه کیلومتری» به عنوان یکی از خلاقانه ترین محصولات این شرکت با استقبال خوب مشتریان همراه شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، نسیم شبیری، تاکید کرد که «بیمه نامه بدنه کیلومتری» نه تنها همه پوشش های بیمه بدنه عادی را داراست، بلکه قیمت آن متناسب با مسافت طی شده خودرو است و در نتیجه توانسته رابطه ای عادلانه تر میان حق بیمه پرداختی توسط بیمه گذار با خدمات دریافتی برقرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، اطلاعات موجود نشان می دهد که از سال گذشته تا به امروز ، 1400 فقره از این بیمه نامه توسط بیمه گذار شرکت بیمه سامان خریداری شده است.
شبیری، اظهار کرد: از محل این بیمه نامه که در قالب سه طرح 5 ، 8 و 12 هزار کیلومتری ارائه می شود، بیش از 2.7 میلیارد ریال خسارت نیز به مشتریان پرداخت شده است.
به گفته وی، ارزیابی ها نشان می دهد که هر خودرو به طور متوسط سالیانه 15 هزار کیلومتر حرکت می کند، اما تعداد خودروهایی که بسیار کمتر از این رقم متوسط حرکت می کنند نیز قابل توجه است هرچند که در روند خرید بیمه بدنه عادی، حق بیمه پرداختی میان خودروهای با کارکردهای کم، متوسط و یا با کارکرد زیاد تفاوتی وجود ندارد.
معاون مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان گفت: شرکت بیمه سامان با ارائه محصول «بیمه بدنه کیلومتری» این امکان را برای بیمه گذاران خود فراهم کرده تا بتوانند متناسب با میزان استفاده از خودرو، حق بیمه بدنه آن را نیز پرداخت کنند.
هموطنان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بیمه سامان به نشانی www.si24.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه شرکت بیمه سامان بیمه بدنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه

یحیی هاشمی نژاد رئیس اداره منابع آب شهرستان ابرکوه گفت: در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و با تلاش گروه گشت و بازرسی این اداره و همکاری دستگاه‌های قضایی و انتظامی یک حلقه چاه غیرمجاز در یک واحد سنگ شکن در این شهرستان شناسایی و پس از طی مراحل قانونی پر شد که این امر صرفه جویی سالانه ۲ هزار و ۵۲۰ متر مکعب آب را در پی داشت. 

وی با اشاره به همکاری خوب دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی اظهار داشت: اداره منابع آب شهرستان ابرکوه با هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی برخورد قانونی و جدی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • صرفه جویی ارزی ۳۷ میلیون دلاری با بومی سازی کود سیاه
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند
  • صرفه‌جویی ۱۵۲ میلیون دلاری در پرداخت یارانه سوخت با اسقاط خودروهای فرسوده در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند