Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل اجرایی پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در تبریز تقویم برگزاری این مسابقات را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، خدادادی، دبیر کل اجرایی پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در تبریز با اشاره تقویم برگزاری مسابقات دختران گفت: روز ۱۷تیر زمان ورود تیم‌ها به دهکده مسابقات بوده و ۱۸ تیر افتتاحیه مسابقات در بخش دختران برگزار و همزمان مسابقات در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، تکواندو، بدمینتون و تیراندازی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خدادادی افزود: مسابقات در رشته‌های تیمی در ۸ روز برگزار و دیدار‌های رده بندی و فینال دختران ۲۴ تیر برگزار و همچنین رشته‌های تنیس روی میز، تکواندو، بدمینتون، تیراندازی دختران از ۱۸تا ۲۰ تیر و رشته‌های شنا، کاراته و دوومیدانی ۲۳و ۲۴ تیر ماه برگزار می‌شوند.


دبیر کل اجرایی پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور بیان کرد: ورود تیم‌های پسران به دهکده مسابقات ۲۸ تیر بوده و افتتاحیه المپیاد هم ۲۹ تیر برگزار و همزمان ۷ رشته ورزشی مسابقات خود را آغاز خواهند کرد.


خدادادی تصریح کرد: رشته‌های فوتسال، بسکتبال و والیبال در ۸ روز پیگیری و بازی‌های رده‌بندی و فینال در ۴ مرداد برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: رشته‌های تکواندو، تنیس روی میز، بدمینتون و تیرندازی پسران در ۳ روز از ۲۹ تیر تا ۳۱ تیر برگزار شده و رشته‌های شنا، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، کاراته هم در ۳و ۴ مرداد انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه تبریز المپیاد فرهنگی ورزشی ورزشی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما؛ دختران پاکت بیلیارد کشورمان روز گذشته یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه برای شرکت در مسابقات ناین بال قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ عازم شهر ریاض شدند.
تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. 
نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا به میزبانی کشور عربستان برگزار می‌شود و تا روز هفتم اردیبهشت ماه ادامه پیدا می‌کند. 
این مسابقات به صورت دو حذفی و تک حذفی برگزار می‌گردد. فریال طاهری در رده سنی زیر ۱۷ سال و تیموری و زرین حقیقی در تیم بزرگسالان حضور دارند و به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴