Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل انجمن بلاکچین کشور گفت:رمزارز ملی می‌تواند ویژگی‌های خاصی را به ارمغان آورد که مهم‌ترین آن می‌تواند توسعه کسب و کار‌های جدید می‌باشد.

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز- عرفان جابری؛ عباس آشتیانی، مدیرعامل انجمن بلاکچین کشور در گفتگو با بازارنیوز پیرامون موضوع رمزارز ملی اظهار داشت: شکل رمزارز ریال اتفاق جدیدی نیست، همانطور که ما اشکال مختلف ریال را تاکنون دیده ایم، امروز هم با یک فناوری جدید به نام بلاکچین، رمزارز ملی در حال پیاده سازی است که تابع قوانین و سیاست های کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:تا کنون اشکال زیادی از ریال را در اختیار داشته ایم که اسکناس،سکه و دیگر حالت ها از انواع آن هستند اما حال با شکل جدیدی از ریال مواجه هستیم که رمز ریال نام دارد.

آشتیانی پیرامون مزایای رمزارز ملی گفت:رمزارز ملی می تواند ویژگی های خاصی را به ارمغان آورد که از مهم ترین آن می تواند به توسعه کسب و کار های جدید اشاره کرد.

وی افزود:رمزارز ملی می تواند در جریان خلق پول شفافیت ایجاد کند.

مدیر عامل بلاکچین کشور با بیان اینکه رمزریال نمی تواند سودده باشد افزود: از آن جایی که رمزارز ملی یا همان رمز ریال نوع دیگری از ریال است و ریال هم ارزش ثابتی دارد، پس رمزارز ملی نمی تواند سودده باشد.

 

//پایان پیام

 

 

برچسب ها: رمزارز ملی ، رمزارز ، کریپتو ، عباس آشتیانی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000RQ4

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: رمزارز ملی رمزارز کریپتو عباس آشتیانی رمزارز ملی می تواند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فریبرز عباسی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری گفت: طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری از اوایل دهه ۷۰ در کشور شروع شد و همواره در اسناد بالادستی و برنامه‌های توسعه‌ ای کشور مانند برنامه اقتصاد مقاومتی از طرح‌های محوری وزارت جهاد کشاورزی بوده و در سراسر کشور اجرا شده است.

 وی با تاکید بر اینکه بیش از ۹۰درصدِ طرح های توسعه سامانه های نوین آبیاری توسط مردم و بخش خصوصی عملیاتی می‌شود، یادآور شد: وزارت جهادکشاورزی به عنوان نماینده دولت و حاکمیت با برنامه‌ریزی، سیاست گذاری و نظارت بر اجرا نقش ۱۰درصدی را در این میان ایفا میکند.

عباسی با اشاره به شعار سال، افزود: اگر شعار سال را به دو بخش جهش تولید و مشارکت مردم؛ طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری در هر دو بخش آن نقش داشته و خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اثربخشی طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در افزایش تولید است، تصریح کرد: با توجه به نحوه مدیریت و بهره‌برداری از این طرح میتواند تا ۴۰درصد و بیشتر در افزایش تولید موثر باشد.در بخش دوم شعار سال نیز که شامل مشارکت مردم، تاکنون حدود ۳ میلییون هکتار توسعه انواع سامانه های نوین آبیاری در کشور داشته ایم که حدود ۱۵ تا ۲۰درصد از آن برعهده مردم است.

به گفته مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری، از ۳ میلیون هکتار توسعه انواع سامانه های نوین آبیاری حدود ۳۰۰هزار هکتار به دلیل اثربخشی طرح ۱۰۰درصد با مشارکت مالی مردم بوده است.

دیگر خبرها

  • کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل در حال تکمیل است
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • نخستین جایگزین بیت کوین
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»، فصل جایگزین‌های بیت کوین
  • کلاهبرداری از داوطلبان کنکور با دریافت رمزارز و سکه طلا
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری