Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی مسئولان سیاسی کشور در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت عالم وارسته، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالله فاطمی‌‏نیا را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایران اکونومیست، علی اکبر ولایتی در پی ارتحال آیت الله فاطمی‌نیا در پیامی ارتحال ملکوتی عالم برجسته و استاد اخلاق، مرحوم آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در این پیام تصریح کرده است: این استاد گرانقدر اخلاق و یار امام و رهبری که همواره مدافع ارزش‌ها و اهداف اسلام، نظام و انقلاب بودند، عمر شریف و پربرکت خویش را در راه اعتلای نام بلند اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، تبیین ارزش‌ها و آموزه‌های دینی و اسلامی مصروف کردند و همواره چراغ راه روشن این مسیر بودند و هستند.

ولایتی عنوان کرد: اینجانب رحلت جانسوز آن فقیه ربانی و شخصیت متواضع و انقلابی را به محضر ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه، علاقمندان، شاگردان و بیت معظم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، غفران الهی مسئلت می‌کنم.

*پیام تسلیت جامعه روحانیت

جامعه روحانیت مبارز هم در پیام جداگانه‌ای درگذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا را به روحانیت معظم و عموم مؤمنین و خاندان معزز ایشان تسلیت گفته و تاکید کرده است: آن مرحوم، عمری در ترویج معارف اهل بیت (ع) و ارشاد مؤمنین سپری کرد و با اطلاعات وسیع تاریخی، حدیثی، کلامی و عرفانی خدمات وسیعی به فرهنگ و معرفت دینی داشت.

در پیام جامعه روحانیت مبارز آمده است: از خداوند رئوف رحمت واسعه و حشر با اجداد طاهرینش و صبر و اجر برای همه بازماندگان و ارادتمندان آن سید بزرگوار طلب می‌کنیم.

پیام تسلیت بذرپاش در پی رحلت آیت الله فاطمی‌نیا

مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور هم در پیامی اعلام کرد: رحلت آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا که استاد مبرز اخلاق و عرفان بود، را به بیت مکرم ایشان و عموم علاقمندان و شیفتگان مکتب اهل بیت تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مرحوم، غفران الهی و حشر با اولیاءالله آرزومندم.

به گزارش ایران اکونومیست، حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا از اساتید صاحب‌نام اخلاق شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تبریز ، علامه جعفری ، مهرداد بذرپاش

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تبریز علامه جعفری مهرداد بذرپاش آیت الله فاطمی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام قاصدی؛ رئیس دادگاه ویژه روحانیت قم، وجود این دادگاه را از برکات امام راحل(قدس سره) دانست و گفت: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظۀ بیشتری داشته باشند.

وی افزود: دادگاه ویژه روحانیت افزون بر حفظ شخصیت اشخاص، باید شأن و جایگاه روحانیت را نیز مد نظر قرار دهد.

مرجع تقلید شیعیان، پیشگیری را موثرتر و کم هزینه‌تر از جبران جرایم دانست و گفت: باید با آموزش طلاب جوان، زمینه صیانت آنها در مواجهه با جرم و وقوع در دام مجرمان را فراهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت
  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو