Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@17:40:03 GMT

آغاز عرضه خودرو در بورس کالا از روز چهارشنبه

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۵۵۰

خبرگزاری آریا- براساس آخرین اخبار قرار بر این است که در روز چهارشنبه (٢٨ اردیبهشت ماه) چند دستگاه خودروی کارا متعلق به گروه بهمن در بورس کالا عرضه شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، خودرو کارا متعلق به شرکت بهمن موتور (گروه بهمن) 24 اسفند سال گذشته توسط هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در بورس پذیرش شد و این اتفاق درست پس از اظهار نظر «مجید عشقی» رییس سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر درخواست جدی یکی از خودروسازان برای ورود خودرو به بورس کالا اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این باره «احمد رحیمی»، مدیر عملیات عرضه بورس کالای ایران اعلام کرده بود که مقرر شده 80 درصد از تولید سالیانه خودروی شاهین از طریق بورس کالا عرضه شود.
به دنبال چنین خبری، روز چهارشنبه هفته جاری (٢٨ اردیبهشت‌ماه) 600 دستگاه کارا دوکابین و 250 دستگاه کارا تک کابین در بورس کالا عرضه می‌شود.
آغاز عرضه خودرو در بورس کالا از روز چهارشنبه/ پذیرش ٢ خودروی پرطرفدار تا چند روز آینده
در ادامه، براساس آخرین اخبار اعلام شده از سوی بورس کالا، قرار بر این است تا علاوه بر خودروهایی که تاکنون در این بازار پذیرش شده‌اند، خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی 2 محصول پر طرفدار گروه بهمن در روزهای آینده در بورس کالا پذیرش و عرضه شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عرضه خودرو روز چهارشنبه بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه خرید کشنده فاو در بورس

برخی تصور می‌کند خرید کشنده در بورس کالا، کاری پیچیده و سخت است اما واقعیت این است که مراحل خرید خودرو در بورس کالا بسیار راحت‌تر از ساعت‌ها چانه‌زنی با دلال‌های خودور است. حال اگر برای خرید کشنده فاو J6-460 در بورس کالا ابهام دارید، کافیست:

پنج دقیقه یک ویدئو آموزشی که در سایت رسمی بورس کالا در بخش «خودرو» بارگذاری شده را تماشا کنید و صفر تا صد خرید خودرو بورس کالا را یاد بگیرد:

سری به سایت بورس کالا به آدرس ime.co.ir بزنید. از منوی بالای صفحه به قسمت «خودرو » بروید؛ پایین صفحه مراحل خرید خودرو توضیح داده شده و اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید، روی قسمت «بیشتر» بزنید تا ویدئو آموزشی پخش شود.

می‌توانید از عاملیت‌های تجاری گروه بهمن بخواهید در این کار شما را راهنمایی کنند.

عاملیت‌های تجاری گروه بهمن در سراسر کشور، آمادگی دارند شما را در این خصوص راهنمایی کنند؛ بنابراین با مراجعه یا تماس با عاملیت‌ها اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما می‌گذارند.

برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خودشان ارائه می‌دهند؛ با کارگزاری بورسی خودتان تماس بگیرید.

برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

ضمن اینکه:

در روز معامله بورس کالا نیازی نیست، تمام مبلغ کشنده فاو در حساب شما باشد. در این نوبت حداقل ده درصد مبلغ پایه خودرو در حساب شما باشد، می‌توانید در قیمت‌گذاری شرکت کنید که در این طرح فروش حدود 478 میلیون تومان می‌شود. معامله در بورس کالا در شرایط فعلی بازار، به صرفه است و نیازی نیست پولی که با زحمت بدست آوردید را به دلال‌ها بدهید. در بورس کالا شما خودتان تعیین کننده قیمت هستید اما وقتی محصول در اختیار دلال باشد، شما باید مطیع و تابع باشید. برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899441

دیگر خبرها

  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود