Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ماه مبارک رمضان، مسابقه تصویری قرائت قرآن کریم، با حضور ۱۳۲ تن از فرزندان کارکنان بیمه آسیا برگزار شد. مسابقه تصویری قرائت قران کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان با موضوع قرائت ترتیل سوره‌های جزء سی ام قرآن و با حضور ۱۳۲ تن از فرزندان دختر و پسر کارکنان بیمه آسیا در سراسر کشور برگزار شد؛ بنابراین گزارش، در این رویداد فرهنگی، هریک از شرکت کنندگان با تصویربرداری از قرائت خود، آن را برای حضور در مسابقه، به مدیریت روابط عمومی بیمه آسیا ارسال کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش می‌افزاید، پس از دریافت فیلم‌های ارسالی، آثار رسیده توسط داوران مسابقه ارزیابی و ۳۲ نفر به عنوان قاریان برتر این مسابقات انتخاب شدند.

گفتنی است، با دستور مدیرعامل بیمه آسیا از قاریان برترو همچنین تمامی شرکت کنندگان در مسابقه قرائت قرآن، با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی بیمه آسیا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه آسیا بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کاروان قرآنی حج تمتع ۱۴۰۳ معرفی شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به حج تمتع سال ۱۴۰۳ موسوم به کاروان نور را تعیین کرد.

پس از برگزاری آزمون انتخابی و ارزیابی‌های انجام شده، ۲۰ نفر شامل استادان، قاریان، حافظان و یک گروه تواشیح، به حج ابراهیمی اعزام می‌شوند و برنامه‌های قرآنی را در جمع حجاج ایرانی و حاجیان دیگر کشور‌ها اجرا خواهند کرد.

در کاروان امسال، حامد شاکرنژاد از خراسان‌رضوی، مهدی عادلی از تهران، سیدکریم موسوی از خوزستان، یوسف قنبری از زنجان، حمید صفدری از خراسان‌رضوی، آرش سوری از کرمانشاه، سیدرضا نجیبی از فارس، مسعود موحدی‌راد از خراسان‌رضوی، وحید براتی از خراسان جنوبی، سیدپارسا انگشتان از مازندران، خلیل سواری از خوزستان، مهدی عبرتی از گیلان، امیرحسین انواری از یزد، محمدرضا اکبری از مرکزی، گروه تواشیح العباد از خوزستان متشکل از مرتضی طرفی، نصرالله بریچی، صادق بیت‌سعید، خلیل سعیدی و محمدامین سبهانی خالص حضور دارند. سرپرستی کاروان نور نیز به عهده علی صالحی‌متین، حافظ کل قرآن کریم از تهران است.

از چند دهه گذشته، در همکاری مشترک میان کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و سازمان اوقاف و امور خیریه، اعزام کاروان قرآنی به حج تمتع در دستور کار قرار دارد .

دیگر خبرها

  • محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار می شود
  • هنرمندان برتر آذربایجان غربی در «جشن هنر انقلاب» مورد تقدیر قرار گرفتند
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال ۱۴۰۳معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی حج تمتع ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • قاریان و دعاخوانان برگزیده سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • ببینید | نکات مهم در حفظ و قرائت قرآن
  • فراخوان دوره‌های ارتقای قاریان و دعاخوانان منتشر شد
  • فراخوان ثبت نام در دوره‌های ارتقاء حافظان و قاریان اعلام شد
  • نکات مهم در حفظ و قرائت قرآن کریم + فیلم