Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه کنفرانس خبری با وزیر مدیریت منطقه ای و زیرساخت ارمنستان از برنامه ریزی برای بازار مسکن خبر داد و گفت: در بخش وام ودیعه مسکن ما پیشنهاد پرداخت وام 100 میلیون تومانی را برای شهر تهران ارائه کرده ایم.

وی ادامه داد فعلا مبلغ سود این وام مشخص نیست که به زودی آن را اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در مورد وام خرید مسکن گفت: در این باره نیز ما پیشنهاد پرداخت وام 600 تا 700 میلیون تومانی را برای شهر تهران ارائه داده ایم که امیدواریم دولت با آن موافقت کند.

قاسمی همچنین از تعیین سخنگو برای بخش مسکن تهران خبر داد.

منبع: تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: خرید مسکن وام خرید مسکن مستاجران تهرانی وام ودیعه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمساح خونی و رکورد شگفت‌انگیز یک فیلم اولی

فیلم سینمایی «تمساح خونی» در بازۀ زمانی ۴۰ روزه، ۱۰۰ میلیاردی شده است. این یک رکورد شگفت‌انگیز برای یک فیلم اولی است و قطعا راز فروش را باید با نام جواد عزتی گره زد. این به معنای تقلیل فیلم به صرف نام و حضور یک چهره نیست، زیرا منتقدان سینما از حیث فرم و محتوا هم به جواد عزتی در نخستین تجربه فیلم‌سازی نمرۀ قبولی داده‌ا‌ند.

به گزارش عصرایران، جواد عزتی سود سرمایه‌گذاری خود در مقام بازیگر به ویژه در یک دهه اخیر را حالا در مقام کارگردان و فیلم‌ساز دریافت می‌کند. او با تجربۀ بازی در یک گروه تئاتر مدرسه‌ای شروع کرد، بعد با همکاری دوستانش، یک گروه تئاتر خیابانی تشکیل داد و بعد در رشتۀ تئاتر هنرستان سوره ثبت‌نام کرد و در ادامه در دانشگاه هم به این رشته ادامه داد تا اینکه روزی سعید آقاخانی دخترش را برای دیدن تئاتر کودکان به نمایش عزتی برد و سال بعد، او را برای بازی در مجموعه قصه‌های شبانه معرفی کرد.

عزتی نخستین کار حرفه‌ای خود را با همین مجموعه تجربه کرد و بعد‌ها با حضور در مجموعه‌های طنز مهران مدیری به شهرت رسید.

همان حضور موجب شد تا خیلی‌ها او را به عنوان بازیگر کمدی بشناسند و البته او هر بار در ژانری کمیک حضور یافت، توانست با خلاقیت و طنازی شخصی خود، نظر مخاطب را به خود جلب کند. اما بعد‌ها با حضور در نقش‌های جدی و تجربۀ بازی در ژانر‌های مختلف، توان‌مندی خود را در درام و تراژدی هم نشان داد. از بازی در نقش روحانی تا مامور امنیتی. از نقش یک رزمنده تا نقش یک کاراکتر ترس‌ناک.

چند سال پیش در اکران عمومی شنای پروانه و در نمایش خانگی دو فیلم جاندار و جهان با من برقص با بازی او در حال نمایش بود؛ سه نقشی که نه تنها هیچ‌کدام کمدی نبود که بسیار تلخ و عبوس و تراژیک هم بود و او در همه این فیلم‌ها توانست بدرخشد و نشان دهد بازیگری چند بعدی است و نمی‌توان او را در ژانر یا شکل خاصی از بازیگری محدود کرد.

هم توانایی تیپ‌سازی در طنز‌های آیتمی را دارد هم توانایی شخصیت‌سازی در درام‌های جدی. عزتی به همان اندازه که می‌تواند بخنداند می‌تواند بگریاند و بترساند. بی‌آنکه در ذهنیت مخاطب تداخلی در پذیرش و باورپذیری ایجاد شود.

گرچه شباهت بین نقش‌هایش زیاد شده، اما تفاوت‌های ظریفی از حیث بازی دارند که قابل تشخیص است. معتقدم جواد عزتی در میان بازیگرانی که از نقش‌های کمدی به نقش‌های درام و جدی سوق پیدا کرده‌اند توانایی ویژه‌ای دارد و حالا با موفقیت نسبی در تجربۀ کارگردانی، نشان داد در فیلم‌سازی هم هنرمند با استعدای است.

این در حالی است که خیلی از بازیگرانی که به واسطه بازی‌هایشان مشهور و محبوب شدند و این سرمایه را در کارگردانی خرج کردند در گیشه شکست خوردند. موفقیت "تمساح خونی"، اما نشان داد عزتی صرفا از اعتبار نامش در بازیگری برای فیلم‌سازی استفاده نکرده و سعی کرده فیلمی بسازد که بتواند تماشاگر را راضی از سینما برگرداند.

خودش درباره این تجربه در نشست خبری فیلم در جشنواره فجر گفته بود: «من ذات سینمای ایران را خیلی دلی دوست دارم. دوست داشتم آشتی کنان بین سینمای ایران و تماشاچی را با یک کبریت کوچک گرم نگاه دارم. قصدم تفاوت گذاشتن بین این کمدی و دیگر فیلم‌ها نیست و دیدگاه خودم را فقط ساختم.» آمار فروش فیلم، اما نشان می‌دهد او فقط یک کبریت کوچک روشن نکرده، بلکه چراغ تاریک سینما را روشن کرده است و شایسته است بگوییم آقای عزتی! عزت زیاد.

دیگر خبرها

  • باور کنید این قاب شگفت‌انگیز در خوزستان است!
  • یافته‌های جدید و شگفت‌انگیز درباره ملکه زنبورها
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • ۱۰ خاصیت شگفت انگیز اسفناج در بارداری
  • پنج فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
  • ۵ خاصیت شگفت‌انگیز سیر برای تیروئید (کم‌کار و پرکار)
  • تمساح خونی و رکورد شگفت‌انگیز یک فیلم اولی
  • با خواص شگفت انگیز کاهو آشنا شوید! از تقویت اسپرم تا پیشگیری از سرطان
  • نقاشی و رنگ آمیزی گرافیکی شگفت انگیز (فیلم)