Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@06:13:57 GMT

رقابت ۱۶۰ بوکسور برای رسیدن به تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۸۱۲

رقابت ۱۶۰ بوکسور برای رسیدن به تیم ملی

به گزارش ایرنا، سی‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان از ۲۹ اردیبهشت‌ تا دوم خرداد به میزبانی سیستان و بلوچستان و در سالن امام علی (ع) شهر زاهدان برگزار می‌شود.

این مسابقات در وزن‌های ۴۸، ۵۱، ۵۴، ۵۷، ۶۰، ۶۳.۵، ۶۷، ۷۱، ۷۵، ۸۰، ۸۶، ۹۲ و به اضافه ۹۲ کیلوگرم و در سه راند سه دقیقه‌ای با یک دقیقه استراحت بین راندها برابر قوانین بین‌المللی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این «علیرضا استکی» سرمربی تیم ملی بوکس در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرده بود که تمامی چهره‌های نامی بوکس ایران باید در این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی را دارد به میدان بروند وگرنه شانسی برای حضور در تیم کشورمان را نخواهد داشت.

بعد از لغو بازی‌های آسیایی هانگژو، تیم ملی بوکس ایران در سال جاری تنها مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد که هنوز زمان و محل برگزاری آن مشخص نشده است.

همچنین رشته بوکس در بازی‌های کشورهای اسلامی نیز حضور ندارد چرا که ترکیه به عنوان میزبان، این رشته را در لیست برگزاری کنار گذاشت.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان تیم ملی بوکس ایران فدراسیون بوکس علیرضا استکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تیم ملی بوکس ایران فدراسیون بوکس سیستان و بلوچستان تیم ملی بوکس ایران فدراسیون بوکس علیرضا استکی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی کوه عضله آمریکایی پیش از رسیدن به اسنایدر

جی‌دن کاکس که سال گذشته با عصا به فاینال‌ایکس آمده بود، در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا با درآوردن کفش‌هایش روی تشک، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی آمریکا برای انتخاب تیم اعزامی به المپیک، از روز گذشته (31 فروردین) با حضور ستاره‌ها و مدعیانی که طی رقابت‌های قبلی سهمیه حضور در این پیکار را به دست آورده‌اند، استارت خورد.

جی‌دن کاکس که پیش از کامران قاسم‌پور قهرمان وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد جهان بود و بعد از دو شکست مقابل حریف ایرانی‌اش تصمیم گرفت به وزن المپیکی 97 کیلوگرم برود، بعد از شکست 2-2 مقابل کالین مور و پیش از رسیدن به رقابت با کایل اسنایدر مدعی اصلی این وزن، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

او که در کشتی آمریکا به «کوه عضله» مشهور است، بعد از مدت‌ها بی‌خبری، روی تشک حاضر شد و مشخصا شرایط خوبی هم نداشت.

کاکس سال گذشته هم با عصا به محل وزن‌کشی فاینال‌ایکس آمد و امیدوار بود که فدراسیون کشتی آمریکا به دلیل آسیب‌دیدگی‌اش فرصتی دوباره به او برای رقابت با کایل اسنایدر عنوان‌دار 97 کیلوگرم جهان بدهد که این اتفاق رخ نداد و او شرکت در مسابقات جهانی 2023 بلگراد را به این شکل از دست داد.

جردن باروز به جیسون نولف رسید؛ شکست زاهید والنسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداحافظی کوه عضله آمریکایی پیش از رسیدن به اسنایدر
  • مسابقات بین‌المللی بوکس؛ ۶ نماینده ایران فردا مبارزه می‌کنند
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی
  • اتفاق عجیبی که بوکسور‌های ایرانی را ناک‌اوت کرد
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم