Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@17:15:40 GMT

جزئیاتی از طرح پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۸۲۱

جزئیاتی از طرح پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن

بانک رفاه دامنه خدمات تسهیلاتی خود را گسترش داده و به تمامی مستمری و حقوق بگیرانی که حقوق و مزایای خود را از این بانک دریافت می‌کنند، تسهیلات کارت اعتباری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان ارائه می‌دهد. وام بدون ضامن بانک رفاه کارگران به همه مستعمری و حقوق‌بگیران این بانک داده می‌شود. متقاضیان با اعتبارسنجی بانک مرکزی و نامه کسر از حقوق می‌توانند تسهیلات کارت اعتباری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طرح پرداخت تسهیلات بدون ضامن بانک رفاه کارگران با سود ۱۸% و حداکثر زمان بازپرداخت ۴۸ماه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است البته زمان بازپرداخت برای وام ۵۰ میلیون تومانی متفاوت است و حداکثر زمان بازپرداخت برای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ۳۶ماه است.

نوع ضمانت وام بدون ضامن بانک رفاه کارگران از نوع اعتبارسنجی بوده و حساب سپرده لازم برای دریافت این وام حساب سپرده قرض‌الحسنه است و نیازی به حساب سپرده جداگانه ندارد.

تسهیلات ۱۰۰میلیون تومانی بانک رفاه کارگران حدود یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان هزینه تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه دارد. کل سود دریافتی بانک از این تسهیلات حدود ۴۱میلیون تومان است.

به عبارتی دقیق‌تر دریافت‌کننده تسهیلات متعهد می‌شود در ازای دریافت این وام مبلغ دو میلیون و ۹۳۷هزار و ۵۰۰تومان به صورت ماهانه بازپرداخت کند و در پایان با اختلاف ۴۱میلیون تومانی حدود ۱۴۱میلیون و ۵۰هزار تومان به بانک پرداخت می‌کند.

از شرایط لازم دریافت این وام این است که وام‌گیرنده دارای اعتبار A، B یا C بانک مرکزی باشد و حقوق بگیر بانک رفاه کارگران باشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تسهیلات وام کارگران بانک رفاه کارگران بانک مرکزی بانک رفاه کارگران میلیون تومانی میلیون تومان بدون ضامن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت

به گزارش ورزش سه اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در ماه‌های اخیر بدون دریافت حقوق  به فعالیت‌هایشان ادامه دادند تا تکلیف قرارداد و دریافتی آنها روشن شود.

مربیان تیم ملی خرداد ماه سال گذشته قراردادی 9 ماهه امضا کردند که با اتمام سال 1402 به پایان رسید و حالا  بیش از یک ماه است که آنها بدون قرارداد کار می‌کنند.

در عین حال فدراسیون فوتبال در پرداخت حقوق اعضای کادر فنی تیم ملی هم عملکرد جالبی نداشته و ماه‌ها آنها بدون حقوق کار کردند.

با این وجود هفته گذشته حقوق یک ماه این مربیان پرداخت شد اما آنها حقوق چهار ماه دیگر را طلب دارند ضمن اینکه یک ماه اخیر را هم بدون قرارداد کار کرده‌اند که دستمزد مربوط به این ماه هم به مطالبات‌شان اضافه می‌شود.

طبق قراردادی که اعضای کادر فنی تیم ملی منعقد کرده بودند حقوق آنها باید ماهانه پرداخت می‌شد.

فیفادی‌های بعدی در دهه سوم خرداد ماه خواهد بود و قبل از آن دوباره اردوی تیم ملی برای دو بازی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان تشکیل خواهد شد که باید دید تا آن روز تکلیف قراردادها و مطالبات باقیمانده اعضای کادر فنی تیم ملی روشن می‌شود شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • جزئیات و شرایط وام فوری بانک ها در سال 1403 | کدام بانک‌ها وام فوری می‌دهند؟
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت