Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@21:55:12 GMT

«آهنگ مرگ» در خانه هنر آبان نواخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۸۳۸

«آهنگ مرگ» در خانه هنر آبان نواخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «آهنگ مرگ» به تهیه کنندگی و کارگردانی فاطیما جودکی از ۸ خرداد در خانه هنر آبان روی صحنه می رود.

نمایش «آهنگ مرگ» به نویسندگی لارش نورن، ترجمه محمد حامد و تهیه کنندگی و کارگردانی فاطیما جودکی خرداد ۱۴۰۱ روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: دو زوج که هرکدام در پی گمشده ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا برای تو آهنگی می نوازند تا همهمه حادثه فروپاشی انسان معاصر را نشنوی و در پی آن سکوتِ تنهایی فریاد می زند. آنچه نباید بشود، اتفاق می افتد و چیزی درونمان گم می‌شود.

نمایش «آهنگ مرگ» تهیه‌کنندگی و کارگردانی فاطیما جودکی این روز در حال تمرین است.

کد خبر 5491387 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه هنر آبان تئاتر ایران کارگردان تئاتر تئاتر ایران سازمان صداوسیما حوزه هنری تئاتر شهر فیلم کوتاه فیلم سینمایی رادیو صبا رادیو سریال ایرانی هنرمندان تئاتر موسیقی ایرانی شبکه مستند سیما محمدمهدی دادمان خانه تئاتر آهنگ مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اجرای عمومی نمایش‌های هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شد

 اتابک نادری، دبیر این جشنواره، تاریخ و زمان اجرای آثار منتخب جشنواره که به شکل اجرای عموم در سالن‌ها و شهر‌های مختلف به صحنه می‌روند، مشخص شد.

مطابق این گزارش، ۱۵ نمایش منتخب جشنواره و نمایش «میشو سوزوکی» نوشته و به کارگردانی اصغر گروسی به دعوت دبیر جشنواره، به شرح زیر اجرا خواهند شد.

۱. نمایش «آبگینه» نوشته سعید تشکری و کرگردانی مریم رضازاده از استان البرز از ۱۳ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای هنر نظرآباد به صحنه می‌رود.

۲. نمایش «آبی‌گونه» نوشته و به کارگردانی کاوه مهدوی از ۲۳ فروردین تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در تالار سایه مجموعه تئاترشهر تهران به صحنه می‌رود.

۳. نمایش «تولد یک سالگی» نوشته شادی غفوریان و به کارگردانی بهاره فاضلی‌راد در شهر مشهد، در تماشاخانه استاد حسین نوری و تاریخ ۱۵ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه اجرا خواهد داشت.

۴. نمایش «پانما» نوشته و به کارگردانی مجید کاظم‌زاده مژدهی از تاریخ ۱ تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه در تالار مرکزی رشت اجرای عمومی صحنه‌ای خواهد داشت.

۵. نمایش «روز‌های اتفاقی» نوشته کامران شهلایی و کارگردانی پوریا رضایی از تاریخ ۵ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای آینه شهر اراک به صحنه خواهد رفت.

۶. نمایش «پر» نوشته مجید کاظم‌زاده مژدهی و کارگردانی محمد رسائلی از ۱ تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه در تالار مرکزی رشت اجرای عمومی خواهد داشت.

۷. نمایش «حکایت دختری که خاتون مغربی را دید» نوشته سیروس همتی و کارگردانی مشترک سیدابراهیم شبیری و پوریا قصابی از ۱۳ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه صورتک قوچان اجرای عمومیِ صحنه‌ای خواهد داشت.

۸. نمایش «دارشکنه» نوشته و به کارگردانی محمدرضا شاه‌مردی از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه در تالار استاد لایق شیراز به صحنه خواهدرفت.

۹. نمایش «دل لرزه» نوشته سیدعلی موسویان و به کارگردانی فاطمه بایرام‌زاده از ۱ تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه در تئاترشهر تبریز به صحنه خواهدرفت.

۱۰. نمایش «صدمین تکه» نوشته و به کارگردانی بهناز دوستی از ۱ تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه در سالن بلک باکس شهر ساری به صحنه خواهدرفت.

۱۱. نمایش «کان لم یکن» نوشته و به کارگردانی سیدعلی موسویان از ۲۶ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در تالار سایه مجموعه تئاترشهر تهران به صحنه می‌رود.

 ۱۲. نمایش «یاخته» نوشته مهدی سیم‌ریز و به کارگردانی میثم نویریان از ۵ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری تهران اجرای عمومی خواهد داشت.

۱۳. نمایش «گلبهار» نوشته و به کارگردانی هاشم پورمحمدی از ۱۵ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در تئاترشهر کرمانشاه به صحنه می‌رود.

۱۴. نمایش «گوهر» نوشته سیروس همتی و به کارگردانی سید محسن هاشمی از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه هنر شهر تربت حیدریه اجرای عمومی خواهد داشت.

۱۵. نمایش «هشت + میلیون» نوشته رضا عرفانی و به کارگردانی محمد حسن‌زاده از ۱۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در کارخانه نوآوری شهر مشهد به صحنه می‌رود.

۱۶. همچنین نمایش «میشو سوزوکی» نوشته و به کارگردانی اصغر گروسی از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه در سالن استاد لایق شهر شیراز به صحنه می‌رود.

هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی از برنامه‌های بیست و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) است که به ریاست فرهاد قائمیان در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • فیلم لالایی شیپورها به کار گردانی علی رضا دهشمند خرداد ماه کلید میخورد
  • اجراهای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شدند+فیلم
  • جدول اجرای عمومی نمایش‌های هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شد
  • جدول اجرای عمومی آثار صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • صدور پروانه ساخت فیلم جدید برای رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته
  • از رنج در زندگی بدون عشق تا عشق به وسعت بی نهایت
  • از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی تا خبر از اجرای« گمشده»
  • رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته در تدارک ساخت فیلم جدید
  • آغاز همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری