Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:43:10 GMT

۲ پزشک قلابی در زاهدان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۸۹۹

۲ پزشک قلابی در زاهدان دستگیر شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری در این‌باره اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان، با اشراف اطلاعاتی خود زن و مردی را که بدون داشتن مدرک پزشکی معتبر در یکی از مناطق شهرستان زاهدان با دایر کردن مطب و معرفی خود به عنوان متخصص طب سنتی با دریافت مبالغ زیاد از بیماران اقدام به معاینه و تجویز انواع داروی سنتی و دست‌ساز برای آن‌ها می‌کردند شناسایی و دستگیری آن‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: ماموران پس از حصول اطمینان از فعالیت غیرقانونی این زن و مرد، به همراه کارشناسان  دانشگاه علوم پزشکی استان به مطبشان مراجعه و هر ۲ آن‌ها را در حین معاینه یک بیمار دستگیر و در بازرسی از محل تعداد زیادی انواع داروهای سنتی و گیاهی و فاقد مجوز از سازمان غذا و دارو را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست، برای درمان بیماری‌های خود به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان بهداشت و سلامت سیستان و بلوچستان زاهدان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بسیار خوبی در حوزه فضای آموزشی سیستان و بلوچستان داشته ایم

  احمد وحیدی در مراسم بهره برداری از مدرسه ۱۸ کلاسه در محله سلمان فارسی حاشیه شهر زاهدان گفت: کارهای توسعه ای و زیربنایی خوبی در استان سیستان و بلوچستان در حال اجرا است که امروز از تعدادی از آنها بازدید داشتم.

وی با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به سیستان و لاوچستان داده شده است،گفت: دولت اهتمام ویژه ای به امر آموزش این استان دارد.

وزیر کشور افزود: هم اینک ساخت ۱۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دارد تا بتوان سرانه فضاهای آموزشی استان را به میانگین کشور برساند.

وحیدی تاکید کرد: دولت اعتبارات خاصی را در اختیار استان های کم برخوردار مشابه سیستان و بلوچستان قرار داده است و خیرین نیز با همراهی خود حضور پررنگی در این حوزه داشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • بیش از۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد
  • افزایش امید به زندگی در سیستان و بلوچستان
  • ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد
  • فیلمی از تجمع شبانه زابلی‌ها در حمایت از حملات سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان امسال
  • تکمیل بزرگراه زابل-زاهدان تا پایان ۱۴۰۳
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل _ زاهدان تا پایان ۱۴۰۳
  • رشد بسیار خوبی در حوزه فضای آموزشی سیستان و بلوچستان داشته ایم