Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تیم های پیکان، شهداب و سانتوری را مدعی اصلی کسب قهرمانی در جام باشگاه های والیبال آسیا دانست

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال درباره جام باشگاه های والیبال آسیا صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، بهروز عطایی با اشاره به موفقیت‌های دوازده سال اخیر تیم‌های ایرانی در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا گفت:

در این سال‌ها تیم‌های باشگاهی ایرانی بیشترین موفقیت را در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا به دست آوده‌اند و در بیست‌‍ویک دوره گذشته، پانزده قهرمانی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا در بسیاری از دوره‌ها تحت اختیار تیم‌های ایرانی بوده است و 22 مدال کسب کردند، گفت:

امسال به دلیل میزبانی، دو تیم از ایران در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند و این تیم‌ها تلاش کرده‌اند که بیشترین توان خود را برای این مسابقات به کار بگیرند و با جذب بازیگران خارجی مطرح جهان نیز برای دفاع از عنوان‌های ایران است.

سرمربی تیم ملی با اشاره به تیم‌های باشگاهی قدرتمند حاضر در این دوره از مسابقات، افزود:

ژاپن با تیم قوی سانتوری که بازیکن خارجی دارد به این رقابت‌ها آمده و تیم چند ملیتی الریان قطر هم از تیم‌های قدرتمند است. حتی تیم تاراز قزاقستان هم تیمی قابل قبول است که توانست در روز اول قطر و در روز دوم اربیل را شکست دهد.

او با بیان این‌که تیم‌های عراقی کم تجربه هستند، ادامه داد:

جنگ اصلی برای مقام قهرمانی میان پیکان، شهداب و سانتوری ژاپن خواهد بود. بازی‌های خوبی پیش رو داریم. امیدوارم این مسابقات خروجی خوبی برای والیبال ایران داشته باشد.

عطایی در پایان با اشاره به حضور ستاره‌های والیبال در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا افزود:

حضور این چهره‌های سرشناس والیبال می‌تواند به بازدید بیشتر بازی‌ها از سوی هواداران در فضای مجازی، تلویزیون و داخل سالن کمک کند. امیدوارم نتایج به گونه ای باشد که منافع این بازی‌ها نصیب والیبال شود و خروجی خوبی از این مسابقات برای کشورمان به یادگار بماند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سه علی کریمی مشهور در تاریخ فوتبال ایران؛ از جادوگر تا هافبک استقلال فرهاد مجیدی ششمین سرمربی قهرمان استقلال تفاوت عملکرد آشکار بارسلونای ژاوی در بازی های خارج از خانه و خانگی لالیگا وداع اشک‌بار لوییس سوارز با هواداران اتلتیکو مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقابت های باشگاه رقابت ها بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است