Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص ناکامی پرسپولیس در کسب ششمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر، اظهار داشت: گل‌محمدی تیم قهرمان را تحویل گرفت و از او بابت قهرمانی فصل گذشته نیز تشکر می‌کنیم، اما باید با واقعیت روبرو شویم نه اینکه دنبال بهانه باشیم و بگوییم چند بازیکن اصلی ما از تیم جدا شدند و این باعث افت کیفیت تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرف‌ها اصلا درست نیست.

این پیشکسوت ادامه داد: بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند اکنون حرفی از آنان زده نمی‌شود و در تیم‌های جدید بازی به آنها نمی‌رسد. بازیکنان جدید را مگر بنده یا دیگر پیشکسوت‌های پرسپولیس انتخاب کردند؟ همه بازیکنان را کادرفنی گزینش کرده و نباید دودش فقط در چشم هوادار برود.

وی ادامه داد: در لیگ سال قبل هم بازی‌های بسیار ضعیفی انجام دادیم. از ترکیب‌های با ترس گرفته تا تعویض‌های افتضاح که اگر رقیب جدی داشتیم قطعا نمی‌توانستیم به قهرمانی دست پیدا کنیم. پس از بازی مقابل سپاهان، هواداران به من پیام دادند که خواهش می‌کنیم شما پیشکسوت‌ها به داد پرسپولیس برسید. چرا باید در بازی که حکم مرگ و زندگی را برای تیم پرسپولیس دارد، تیم با ۲ هافبک دفاعی بازی کند؟ با این حال باز هم دو گل دریافت کردیم و چند گل هم با خوش شانسی نخوردیم. واقعا چرا نباید با مهاجم‌های بیشتر به میدان برویم تا تیم ما برگ برنده را در اختیار داشته باشد؟ تا کی باید اینقدر ترسو باشیم؟

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: در حال حاضر بهترین زمان برای استعفای گل‌محمدی و کادر فنی است که فقط به دنبال منافع شخصی و گرفتن پاداش هستند. خبر دارم که بعد از بازی پرسپولیس مقابل پیکان مدیرعامل در تمرین به کادر فنی و بازیکنان کارت هدیه ده میلیون تومانی داده است، بعد آقایان گله‌مند شده‌اند که این مقدار بسیار کم است. آیا وضعیت بد و سخت مملکت را نمی‌بینند که در این وضعیت هوادار آمده سهام باشگاه حالا به هر اندازه‌ای خریداری کرده تا بتواند به تیم محبوب خود کمک کند. بعد آقایان که به گفته خودشان ۶۷ درصد از قرارداد کلان خود را دریافت کردند، ۹ امتیاز از حریف سنتی خود عقب هستند و اصلا به فکر هواداران و مردم نیستند. تمام دلخوشی این هواداران در این اوضاع بد فقط این تیم است؛ اما الان همین افراد اسم تیم را تبدیل به تیم پول‌پرست کردند.

وی افزود: نمی‌دانم آن شخص جوان که در کنار گل‌محمدی در سکوها نشسته بود چه سمتی در تیم دارد و چرا باید او به تیم مشاوره بدهد در حالی که ما تعداد زیادی پیشکسوت داریم. چرا نباید از پیشکسوت‌ها استفاده شود؟ مگر ما دشمن تیم  هستیم یا دلسوز نیستیم؟ شب قبل از دربی با افشین پیروانی تماس گرفتم که با تعدادی از پیشکسوت‌ها برای دلگرمی و روحیه دادن به رختکن تیم برویم اما با مخالفت گل‌محمدی روبرو شدیم.حمید مطهری فقط بلد است که خوب صحبت کند و من‌نمی‌دانم که نحوه تمرینات در طول فصل چگونه بوده که تیم باید اینقدر باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود و در سه بازی مدافعان برای پرسپولیس گلزنی می‌کنند، پس در تمرینات پرسپولیس چه کارهایی انجام می‌شود؟ در آخر باز هم تاکید می‌کنم که تنها راه حل استعفای کادرفنی کنونی است و باید به فکر یک مربی خارجی باکیفیت با کادر فنی خارجی باشیم.د. 

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس حمید مطهری یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس حمید مطهری یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس حمید مطهری یحیی گل محمدی پیشکسوت ها گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر

احمد محمدی زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمرکز امسال استان بوشهر علاوه بر سایر موارد مهم و اولویت دار، بر روی آموزش و پرورش است و برنامه‌های متنوعی برای بهبود سطح کیفی تعلیم و تربیت و پرورش آینده سازان کشور، تدارک دیده ایم.

استاندار بوشهر از تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در نخستین اقدام و بدنبال پیگیری‌های صورت گرفته، تفاهم نامه‌ای بین استانداری بوشهر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منعقد و مقرر شد ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های اولویت دار نوسازی مدارس استان بوشهر تزریق شود.

محمدی زاده تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقده، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان توسط استانداری و ۱۵۰۰ میلیارد تومان نیز توسط سازمان نوسازی مدارس کشور تامین می‌شود.

استاندار بوشهر در ارتباط با جزئیات این تفاهم نامه نیز گفت: از مجموع اعتباراتی که توسط استانداری تامین شده، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی استان، ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مسئولیت اجتماعی صنعت نفت و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز از محل مولدسازی به نوسازی مدارس استان بوشهر ابلاغ می‌شود.

محمدی زاده ابراز داشت: ۷۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی نوسازی مدارس، ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات خیرین و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات کشوری مولدسازی تخصیص یافته است.

وی افزود: با این اقدام، بیش از ۱۷۰ مدرسه استان بوشهر، تجهیز و نوسازی شده و به عنوان اولین و تنها استان کشور هستیم که سرانه و تراکم فضای آموزشی به میزان استاندارد رسیده و مشکل فضای فیزیکی مدارس استان نیز به طور کامل رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر اختصاص یافت
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم