Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا؛ رستم قاسمی در حاشیه نشست با گنل سانسویان وزیر مدیریت منطقه ای و زیرساخت جمهوری ارمنستان، در پاسخ به ایسنا درباره جزئیات توافق دو جانبه با این کشور گفت: گرچه تزانزیت جاده ای با ارمنستان خیلی زیاد نیست اما امیدواریم با توافقات صورت گرفته بتوانیم حجم تزانزیت دو کشور را افزایش دهیم. چرا که اگر ایران وارمنستان در منطقه همکاری خوبی با یکدیگر بکند می تواند گام های بزرگی در راستای توسعه تزانزیت در کریدورهای شرق و غرب و شمال و جنوب داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نظر حمل و نقل جاده ای محدودیتهای برای افزایش تعداد  کامیونهای ایرانی وجود دارد که امیدواریم این مشکلات حل شود و مذاکرات خوبی درباره تعرفه ها داشته ایم.

پیشنهاد وزیر برای افزایش وام ودیعه و خرید مسکن

قاسمی درباره آخرین وضعیت وام ودیعه و خرید مسکن گفت: فردا جلسه شورای عالی مسکن برگزار می شود و پیشنهاد دادیم تا وام ودیعه و خرید مسکن افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای وام ودیعه مسکن و مبلغ ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان برای خرید مسکن در استان تهران پیشنهاد دادیم که بانکها موظف اند این تسهیلات را پرداخت کنند.

منبع: الف

کلیدواژه: خرید مسکن وام ودیعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌اف: از هر زمان دیگری به توافق صلح با ارمنستان نزدیکتر هستیم

رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان امروز سه‌شنبه گفت که درک مشترکی از کلیت توافق صلح بین باکو و ایروان ایجاد شده و فقط جزئیات باید بررسی شود.

به گزارش مشرق، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان الهام علی‌اف امروز سه‌شنبه گفت که کشورش و ارمنستان به امضای توفقنامه صلح برای پایان دادن به مناقشه ارضی چند دهه‌ای نزدیک شده‌اند.

علی‌اف توضیح داد «در این حد هرگز (به توافق) نزدیک نبوده‌ایم. حالا درک مشترکی از این که توافقنامه صلح چگونه باید باشد داریم و فقط باید به جزئیات بپردازیم».

او همچین گفت که طرف آذربایجانی با برگزاری نشست بین وزرای خارجه این دو جمهوری همسایه در قزاقستان موافقت کرده است.

امروز جمهوری‌های ارمنستان و آذربایجان اصلاح مرزهای خود را به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط دو کشور آغاز کردند.

این تحول در نتیجه توافق صورت گرفته در هشتمین نشست کمیسیون دولتی تعیین حدود مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آن و بازگرداندن چهار روستا به باکو، به وقوع پیوست.

نخست‌وزیر ارمنستان نیکول پاشینیان بر لزوم حل و فصل اختلافات باقیمانده مرزی با جمهوری آذربایجان برای جلوگیری از جنگ جدید تاکید کرده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت
  • علی‌اف: از هر زمان دیگری به توافق صلح با ارمنستان نزدیکتر هستیم
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • نرخ خرید بازار مسکن در تهران؛ خرید مسکن در زمزم با ۲.۵ میلیارد
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران
  • استقبال سازمان همکاری اسلامی از توافق تعیین حدود مرز آذربایجان و ارمنستان
  • یک فعال کارگری: پیشنهاد ترمیم حق مسکن کارگران در نشست غیررسمی وزارت کار مطرح شده