Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احسان عابدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح در صورت تامین مابقی اعتبار مورد نیاز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد و اسلامی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی به مجتمع فرهنگی و هنری امام علی(ع) یزد هم اشاره و اظهار کرد: مجتمع امام علی (ع) بیش از ۱۰ سال است که در حال ساخت است و درصورت تامین اعتبار بزودی به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدی از تجهیز مجتمع فرهنگی هنری بافق و بهره برداری آن در ماه های آینده خبر داد و گفت: مجتمع فرهنگی هنری مروست ۷۵ درصد پیشرفت دارد و امیدواریم از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و تامین باقیمانده از محل اعتبارات دولتی شاهد تکمیل این طرح نیز باشیم.

وی خاطرنشان کرد: استان یزد به لحاظ تعداد رسانه در رتبه پنجم کشور قرار دارد و اصحاب رسانه در استان  باید با هم‌افزایی بیش از پیش، تأثیرگذاری خود را بیشتر و موثرتر کنند.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات یک نهاد وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است گفت: از طریق این خانه از رسانه ها حمایت می کنیم .

وی ادامه داد: خط‌ مشی و برنامه‌های ادارات کل استانها نیز بر اساس احکام ابلاغی وزیر به مدیران استانی که در ۱۱ بند نگاشته شده، اعلام و قطعاً همین‌ها مبنای سیاستگذاری‌ها و فعالیت‌های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خواهد بود.

عابدی تقویت جایگاه شورای فرهنگ عمومی استان را از جمله برنامه‌های این اداره کل در حوزه هدایتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواند و گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به این حوزه شده و حتی به لحاظ آماری نیز شاهد افزایش این نشستها در استان هستیم و امیدواریم با تقویت این بخش شاهد نقش‌آفرینی بیشتر این شورا در عرصه فرهنگ و هنر استان باشیم.

وی با تاکید بر اولویت‌بندی در تولید محتواهای فرهنگی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: محتواهای منطبق با مبانی و ارزشهای انقلاب اسلامی را حمایت می‌کنیم و به نحوی هدایت خواهیم کرد که منتج به رشد معنوی، هنری و اخلاقی در استان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد موضوع خانواده و جمعیت را از اولویت‌های برنامه‌ای مورد اهتمام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مسائل محتوایی عنوان و خاطرنشان کرد: محتوی‌محور تعریف شدن جشنواره و همایش‎ها از دیگر اولویتها و موارد مورد تاکید این اداره کل در مقوله تولید محتوی است.

وی برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره محصولات و کالاهای فرهنگی استان در اسفندماه گذشته، تلاش در جهت تقویت شورای اطلاعرسانی استان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و تلاش برای تحقق مصوبات این شورا، برگزاری برنامه‌هایی مانند شب شعر مشق عشق و برگزاری تئاتر خیابانی در سطح شهر به مناسبت هفته معلم از جمله اقدامات چند ماهه گذشته این اداره کل بیان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزاری چندین نمایشگاه‌ از جمله نمایشگاه علوم قرانی یزد پس از ۲ سال محدودیتهای کرونایی که با استقبال و بازدید ۱۰ هزار نفر از شهروندان مواجه شد، انتشار چند عنوان کتاب از جمله کتاب «صحیفه سجادیه از نگاه مقام معظم رهبری» و پیگیری موضوع ساماندهی مقبره استاد «مهدی آذر یزدی» به دستور استاندار که موضوع آن به شهرداری مربوطه ابلاغ و در مرحله تامین اعتبار است، از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بیان کرد.

عابدی ادامه داد: در شورای اطلاع رسانی استان مصوب شده که تمام دستگاههای استان موظف شدند برای پوشش خبر مقامات وزارت مربوط رسانه ها را برای پوشش دعوت کنند.

تالار مرکزی یزد ۱۱ هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنا داد و از بزرگترین طرح های فرهنگی و عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بشمار می رود.

این بنا شامل سالن های موسیقی، همایش و نمایش، گالری، سن متحرک، غرفه های پلاتوهای تمرین، فضای نمایشگاهی و کلاس های آموزشی است .

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی

رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری‌های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت براساس توامندی‌های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی به صورت مستمر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر