Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های ملی انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف همگروه است.

درحالیکه پیش از این اعلام شده بود، قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت آل اشپورت امضا شده است، اما وحید جعفری، مدیر این شرکت در خاورمیانه در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد، هنوز قراردادی به صورت قطعی با فدراسیون فوتبال امضا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد که دیروز در فدراسیون فوتبال بود و مدیران فدراسیون به او اعلام کرده اند که به زودی جواب آن‌ها را خواهند داد.

شرکت آل اشپورت پس از قرارداد با فدراسیون فوتبال می‌خواهد فراخوانی آغاز و نظر اهالی فوتبال را برای طرح پیراهن تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ جویا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران اسکوچیچ فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست 3 بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، گفت: با توجه به بخشنامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل منع کرده، نمی‌توانم حرف بزنم اما یک خواهش دارم. ما در مورد مسائل داوری حرف نمی‌زنیم، اما اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا