Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین،‌ در پایان معاملات امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، شاخص کل بورس پس از رشد ۱۰هزار و ۸۱۸واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۸۳هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با افزایش یک درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۸۲نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۹نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقوقی‌ها امروز ۱۶۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «آسیاتک»، «شستا»، «شپنا»، «فملی»، «خودرو»، «خساپا» و «فولاد» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای «فجهان»، «فزر»، «توسن»، «تجلی»، «گدنا»، «کرمان» و «وکبهمن» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به هفت هزار و ۴۲۰میلیارد تومان رسید.

همچنین در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۱۶۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد هفت هزار و ۴۲۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۴درصد یعنی ۶هزار و ۲۳۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان دو درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «استخراج کانه‌های فلزی» و «سرمایه گذاری‌ها» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «فرآورده‌های نفتی» و «بیمه‌ و صندوق ‌بازنشستگی» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فملی»، «فولاد» و «مدیریت» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «بپاس»، «شستا» و «شتران» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت ملی صنایع‌ مس‌ ایران معادل ۴۶میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بیمه پاسارگاد با برتری ۲۷میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۸۸نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۵نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۵۴۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۷۰میلیارد تومان بود.

کد خبر 676883 برچسب‌ها شاخص کل بورس بورس - فرا بورس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شاخص کل بورس بورس فرا بورس حقوقی ها شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بورس | افزایش ۲۷ هزار و ۱۴۶ واحدی شاخص کل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت با ۲۷ هزار و ۱۴۶ واحد افزایش، در کانال دو میلیون و ۳۱۲ هزار و ۹۹۰ واحد قرار گرفت و ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی به بورس وارد شد.

شاخص هم‌وزن امروز با ۸۴۴۵ واحد افزایش به ۷۵۳ هزار و ۴۳۹ واحد رسید و شاخص قیمت با ۴۷۲۸ واحد افزایش به ۴۲۱ هزار و ۷۹۲ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران نزدیک به ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش نزدیک به ۶۳ هزار میلیارد ریال با انجام ۴۳۸ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فولاد، فملی، نوری، شپنا، بوعلی، شبندر و وبملت بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

صعود انفجاری بورس، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟

شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز با ۲۸۹ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۴۹۷ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران ۲۰۳ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت بیش از پنج میلیارد سهم و اوراق بود.

نمادهای آریا، فصبا، زاگرس، شگویا، ارفع، آریان و تجلی بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

کد خبر 846036 برچسب‌ها شاخص کل بورس بورس تهران بورس - فرا بورس

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • صعود بورس | افزایش ۲۷ هزار و ۱۴۶ واحدی شاخص کل
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • صعود بورس از منطقه امن