Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@00:57:29 GMT

حکم قضایی قلع و قمع برای برخی مدارس اسلامشهر

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۴۱۸۳

حکم قضایی قلع و قمع برای برخی مدارس اسلامشهر

گروه استان‌ها- نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی از چالش و معضلات ناشی از حکم قضایی قلع و قمع برای برخی مدارس اسلامشهر خبر داد و حوزه آموزش و پرورش اسلامشهر نیازمند نگاه ویژه مسئولان عالی آموزش و پرورش دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، مهدی شریفیان در نشست مدیران آموزش و پرورش اسلامشهر که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، با تأکید بر رفع مشکلات و دغذغه فرهنگیان اظهار داشت: مدارسی در شهرستان اسلامشهر وجود دارد که با حکم قلع و قمع مواجه هستند و باید این مسئله با درایت مقام عالی وزارت حل شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فرسودگی مدارس اسلامشهر اشاره کرد و افزود: شهرستان اسلامشهر به عنوان دومین شهرستان پر جمعیت استان تهران و جمعیت دانش آموزی بالا نیازمند به اردوگاه دانش آموزی در حوزه‌های آموزشی و فرهنگی است‌.

نماینده مردم اسلامشهر در مجلس در ادامه گفت: به دلیل وجود شهرک‌های صنعتی و قطب تولیدات مختلف در اسلامشهر در حوزه فنی و حرفه‌ای به یک مرکز آموزشی نیازمند هستیم که برنامه‌ریزی متناسب داشته باشد.

شریفیان تصریح کرد: احمدآباد مستوفی به عنوان یک بخش مجزی در اسلامشهر نیازمند استقرار یک ناحیه آموزش و پرورش است تا خدمات مناسبی در حوزه‌های مختلف به دانش آموزان و فرهنگیان داده شود.

دانش‌آموزان و وزیر آموزش و پرورش از پژوهشگاه رویان بازدید کردندآموزش و پرورش بخشنامه ضریب حقوق را ابلاغ کرد/افزایش کمک هزینه نوزادان جدیدمعاون تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش: 2100 فضای ورزشی در مدارس کم‌برخوردار کشور ایجاد می‌شود

نماینده مردم اسلامشهر در مجلس در پایان با تأکید بر حل مشکلات فراگیر فرهنگیان کشور خاطرنشان کرد: کمبود زیرساخت‌های آموزشی شهرستان اسلامشهر یکی از مهمترین مطالبات مهم مردم است که توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی را می‌‌طلبد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار در نشست شورای آموزش این شهرستان گفت: در پویش سپاس از معلم دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان در مدارس خوانسار به برگزاری برنامه‌های فرهنگی پرداختند.
مرتضی گرجی افزود: ۴۸ واحد آموزشی درشهرستان فعال است که فرسوده بودن برخی از مدارس و کمبود کادر آموزشی از عمده مشکلات سال آموزشی جدید در خوانسار بوده است.
وی گفت: آسفالت محوطه مدرسه شهیدان سقایی و رفعتی خوانسار و استحکام بخشی دبیرستان مفتح شهر ویست از جمله مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات این دو واحد آموزشی است.

دیگر خبرها

  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد