Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@14:44:23 GMT

رضا صفایی‌پور پیشکسوت سینما در بیمارستان بستری شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۴۱۹۳

رضا صفایی‌پور پیشکسوت سینما در بیمارستان بستری شد

«رضا صفایی‌پور» بازیگر پیشکسوت سینمای قهرمان‌محور ایران در بیمارستان بستری شد.

به گزارش قدس آنلاین، رضا صفایی‌پور(طوفان) بازیگر پیشکسوت سینما روز گذشته ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در بیمارستان یاس تهران بستری شد. این بازیگر پیشکسوت از چندی قبل درگیر بیماری پارکینسون شده و همین موضوع باعث کم‌کار شدن او در سینما شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فعالیت خود را با کشتی کج شروع کرد و بعد از چند مقام قهرمانی در ورزش، وارد سینما شد و با نام طوفان به شهرت رسید. 

صفایی پور با فیلم «میرزا کوچک خان» در سال ۱۳۶۲ به بازیگری بازگشت و با حضور در فیلم‌های «فصل خاکستری»، «شکار در شب»، «پلاک» و «ضربه آخر» کم کم به شهرت رسید و در سال ۱۳۷۱ نیز با سریال دیدنی «سیمرغ» وارد قاب تلویزیون شد.

از آثار سینمایی که او که درآن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به فیلم‌های «سینه سرخ»، «خداحافظ سینما»، «سحرگاه پیروزی»، «چشم عقاب»، «شاهرگ»، «تهاجم»، «پاتک»، «جهنم سبز»، «حادثه در کندوان»، «خط آتش»، «مرضیه»، «آن‌ها هیچکس را دوست ندارند»، «ضربه آخر»، «صلیب طلایی»، «پوتین»، «شکار خاموش»، «جمیل»، «کانی مانگا»، «پلاک»، «میرزا کوچک خان»، «شکار در شب»، «فصل خاکستری»، «انفجار»، «مردی در آتش»، «چشمان بسته»، «جنوبی»، «گریز از مرگ»، «هفت مرد دلاور»، «خر دجال»، «غلام ژاندارم»، «ترس و تاریکی» اشاره کرد.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رضا صفایی پور بازیگر سینما و تلوزیون صفایی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید