Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه اتریش امروز اعلام کرد که کشورش انتظار دارد که اعضای اتحادیه اروپا ظرف روزهای آینده در مورد ششمین بسته تحریم‌ها علیه روسیه به توافق برسند.

به گزارش روز دوشنبه ایران اکونومیست به نقل از خبرگزاری رویترز، "الکساندر شالنبرگ" که برای دیدار با همتایان خود از اتحادیه اروپا به بروکسل سفر کرده، گفت: اتریش انتظار دارد که اتحادیه اروپا بر سر بسته ششم تحریم‌ها علیه روسیه در روزهای آتی به توافق ست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  مطمئن هستم که در روزهای آینده در توافق درباره این بسته تحریمی موفق خواهیم شد.

این مقام ارشد اتریش در ادامه تصریح کرد: آشکار است که همچنان لازم است رایزنی‌ها انجام شود اما معتقدم که باید به دنبال این باشیم که این بحث ها را در جایی که هست، در شورا انجام دهیم تا تصویری از اختلاف در انظار عمومی به نمایش گذاشته نشود. روسیه نظاره‌گر فعالیهای ماست.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک را در منطقه دونباس در شرق اوکراین به رسمیت شناخت و سه روز بعد در پنجشنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) اقدام نظامی را به نام "عملیات ویژه نظامی"، علیه اوکراین آغاز و روابط پرتنش مسکو - کی‌یف را وارد مرحله رویارویی نظامی کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اوکراین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اوکراین اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه پهپادی ایران اعمال می‌کند

رهبران اتحادیه اروپا روز چهارشنبه متعهد شدند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، رهبران اروپایی در بیانیه‌ای که پس از اولین روز اجلاس خود منتشر کردند، هشدار دادند که اتحادیه اروپا «تدابیر محدودکننده بیشتری را علیه ایران، به ویژه در رابطه با هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک‌ها، اتخاذ خواهد کرد».

در این بیانیه همچنین از ایران و گروه‌های نزدیک به تهران خواسته شده تا همه حملات خود را متوقف کنند و همچنین از همه طرف‌ها خواسته شده تا «حداکثر خویشتن‌داری را به خرج دهند و از هرگونه اقدامی که ممکن است باعث افزایش تنش در منطقه شود، خودداری کنند».

 

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائیل و اوکراین
  • تصویب چهاردهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه/ضربه دردناک به نیروی هوایی روسها
  • اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه پهپادی ایران اعمال می‌کند
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • بورل: غزه مثل سطح ماه شده؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • اتحادیه اروپا : غزه مثل سطح ماه شده ؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است