Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم که روز دوشنبه در سالن همایش‌های کانون ملائک این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در سایه امنیت پایداری که به واسطه ایثار و از خودگذشتگی‌های نیروهای نظامی و انتظامی به دست آمده، مسیر پیشرفت و توسعه پایدار را طی کرده و دستاوردهای عظیمی به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول افزود: یکی از مهمترین نیازهای تحقق شعار " تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین " مد نظر رهبر معظم انقلاب، حفظ و ارتقای امنیت پایدار در جامعه است که نمونه بارز آن را می‌توان در توسعه فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زا در شهرک صنعتی قرچک مشاهده کرد، موضوعی که باعث شده بسیاری از صاحبان صنایع استقرار در این شهرک را انتخاب و در آن سرمایه‌گذاری کنند.
وی با اشاره به اجرای طرح اقتصادی دولت در هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: واردات بی رویه و قاچاق کالا مانع تولید و رونق اقتصادی کشور می‌شود،  برهمین اساس از نیروهای پلیس درخواست داریم تا در راستای تدابیر دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد و به ویژه اجرای طرح مردمی کردن توزیع ارز ترجیحی، با این پدیده شوم برخورد قاطع و جدی داشته باشد.
این مسئول اضافه کرد: طی روزهای گذشته، حضور عوامل انتظامی در کنار مسئولان در بازرسی از واحدهای صنفی باعث شده تا امنیت معیشت مردم ارتقاء یافته و اخلالگران اقتصادی نتوانند در تهیه و توزیع کالاهای اساسی خللی وارد کنند.
فرماندار قرچک با تأکید بر لزوم حفظ امنیت و آرامش در فضای مجازی اظهار داشت: فضای مجازی با وجود منافع و کارکردهای متعدد، در صورت کنترل نشدن، آسیب‌های جدی به سلامت جامعه وارد می‌کند، پلیس می‌تواند با آگاهی بخشی به شهروندان به ویژه جوانان، از بروز تخلفات و متضرر شدن مردم پیشگیری کند.
وی از مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی نیروی انتظامی یاد کرد و افزود: قطعا همراهی مردم با طرح‌های نیروی انتظامی، این نیروی خدوم را در دسترسی به اهداف و برنامه‌های امنیت آفرین کمک می‌کند، امروز مردم به پلیس اعتماد داشته و از آنان به عنوان نماد امنیت و آرامش جامعه یاد می‌کنند.
فرماندار قرچک یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم شهرستان را ارتقاء سرانه‌های انتظامی یاد کرد و افزود: مسئولان شهرستان تلاش دارند تا با توسعه کلانتری‌ها، ایجاد پاسگاه‌های انتظامی در مناطق روستایی، ارتقاء چارت سازمانی و افزایش امکانات پلیس راهور و استقرار پلیس‌های تخصصی، زمینه حفظ و ارتقاء امنیت را در این شهرستان فراهم کنند.
وی با اشاره به مهاجرپذیر بودن شهرستان قرچک اظهار داشت: برای عملکرد بهتر در مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با منکرات و فساد،  پیشگیری از وقوع جرم، کشف جرایم، بازرسی و تحقیق و پژوهش در حوزه آسیب‌های اجتماعی، این شهرستان به توجه ویژه نیاز دارد.


امام جمعه قرچک شهرستان قرچک نیز در این مراسم گفت: امروز نیروی انتظامی در خط مقدم مجاهدت در راه حفظ امنیت جامعه قرار دارد و با آماده باش دائمی، از ایجاد بی‌نظمی در کشور توسط بدخواهان نظام جلوگیری می‌کند.
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود: امروز نیروی جانبرکف انتظامی در راستای اجرایی شدن اهداف والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، جان شیرین خود را به میدان آورده و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کرده است.
وی از نیروی انتظامی به عنوان نیرویی ولایتمدار یاد کرد و افزود: قطعا سربازی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین جهان، عبادت محسوب می‌شود چرا که نیروی انتظامی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی هر لحظه از شبانه روز مشغول به خدمت بوده و تلاش دارد تا توطئه دشمنان را خنثی کند.
اسماعیلی اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با فشارهای اقتصادی، صبر و استقامت مردم را در هم شکنند ولی قطعا ایستاگی مردم و در کنار آن هوشیاری نیروهای جانبرکف انتظامی،  این توطئه شوم را نیز با شکست حتمی مواجه می‌کند.
امام جمعه قرچک اضافه کرد: امروز نیروی انتظامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب، در کنار اقتدار خود تلاش دارد تا با رأفت اسلامی و دشمن‌شناسی به موقع، از امنیتی که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده حراست کند.
در این مراسم "سرهنگ یدالله طهماسیان" به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان قرچک معرفی و از خدمات "سرهنگ نجم‌الدین مرادی" قدردانی شد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها دانش‌بنیان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارز ترجیحی قرچک دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانش بنیان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارز ترجیحی دانش بنیان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارز ترجیحی قرچک دولت سیزدهم نیروی انتظامی شهرستان قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ علی تیموری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی با ایجاد تور‌های ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است

دیگر خبرها

  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم