Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تاریخ فوتبال کشورمان بازیکنان بسیاری با نام های مشابه در تیم های مختلف بازی کرده اند...

در تاریخ فوتبال کشورمان 2 بازیکن مشهور به نام مهدی شیری داشتیم و وجه مشترک آنها، حضور در تیم پرسپولیس بوده است.

به گزارش طرفداری، مهدی شیری بزرگتر متولد سال 1357 شیراز و مهدی شیری کوچکتر متولد سال 1369 تهران است، این 2 نفر در مقطعی بازیکن تیم پرسپولیس بوده و در مقاطع دیگر در تیم های دیگری مثل نفت، فولاد، استقلال، برق شیراز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بازی کرده و حتی زمانی هم به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شده اند.

اما مهدی شیری بزرگتر که هافبک بود سالها در سطح بالایی بازی می کرد و همین موضوع باعث شده بود در اوایل دهه هشتاد برای جذب او بین تیم های مختلف رقابت وجود داشته باشد اما زودتر از حد انتظار دچار افت شد. با این حال چندی بعد به اوج برگشت و به فوتبال ادامه داد و تا سنین نزدیک چهل هم با موهای سفید فوتبال بازی کرد.

مهدی شیری دیگر به عنوان یک مدافع راست از نفت به پرسپولیس آمد و بازیهای نسبتا خوبی در پرسپولیس ارائه داد، او در پرسپولیس در 2 بازی اشتباه فنی کرد و با همین 2 اشتباه عذرش را به بدترین شکل از پرسپولیس خواستند، او از پرسپولیس رفت و در تیم فولاد خوزستان به اوج برگشت و یکی از بهترین های تیم فوتبال فولاد خوزستان شده است.

این 2 مهدی شیری جزو خوب ها و شایسته های فوتبال ایران در سالهای بعد از انقلاب بوده اند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سه علی کریمی مشهور در تاریخ فوتبال ایران؛ از جادوگر تا هافبک استقلال فرهاد مجیدی ششمین سرمربی قهرمان استقلال تفاوت عملکرد آشکار بارسلونای ژاوی در بازی های خارج از خانه و خانگی لالیگا وداع اشک‌بار لوییس سوارز با هواداران اتلتیکو مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تاریخ فوتبال مهدی شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود