Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح دو شنبه در ستاد گرامیداشت چهلمین سالروز فتح خرمشهر که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت فتح خرمشهر زنده نگه داشتن روحیه شهادت طلبی و ایثار در دل همگان و پررنگ شدن نقش انسجام مردمی است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه رزمندگان سختی‌ها و شیرینی‌های هشت سال دفاع مقدس را درک کرده اند، گفت: در دل فتح خرمشهر و شکست دشمنان درس‌هایی نهفته که باید به نسل‌های آینده نیز منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه درس‌های فتح خرمشهر و این پیروزی‌های غرور آفرین باید مکتوب شود، افزود: یکی از موجبات تداوم انقلاب اسلامی ایران، فتح خرمشهر و هشت سال دفاع مقدس است.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: امروز دشمنان می‌خواهند با مطرح کردن مباحث اقتصادی ایران خللی در روند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کنند و این در حالیست که مردم ایران پای این نظام و رهبری هستند.

وی به طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: این طرح با توجه به روحیه ایثارگری رئیس جمهور برنامه ریزی شد که نتیجه آن از میان برداشتن دشمنان کوته فکر نظام است.

حسین نژاد مدیران را ملزم به تبیین طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها کرد و افزود: همه ما همسو با برنامه‌های اقتصادی دولت حرکت خواهیم کرد.

کد خبر 5491465

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمدرضا حسین نژاد هدفمندی یارانه ها یارانه بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا کالاهای اساسی احتکار تنظیم بازار خطبه های نماز جمعه آمار کرونا مشهد خراسان رضوی نظارت و بازرسی شیراز نانوایی فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی خطاب به سرلشکر موسوی روز ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ ٱلْغَٰلِبُونَ

بیست و نهم فروردین که در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها و حماسه آفرینی‌های غرورآفرین بزرگ‌مردان یگان‌های مختلف ارتش همدوش سایر قوای مسلح در حفاظت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت مرزهای کشور و امنیت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به جنابعالی و کلیه فرماندهان، نیروها، کارکنان، رزمندگان و جانبازان غیور ارتش و خانواده‌های گرانقدر آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ نصرت و دوام عزت و سربلندی کلیه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه حفاظت و صیانت از کیان ایران عزیز و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

حسین امیرعبداللهیان

کد خبر 6081401 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • ارتش دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی است
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند