Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلید اولیه به همراه دفترچه سؤالات آزمون دستیاری روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه منتشر شد و داوطلبان تا آخر وقت امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه می‌توانند اعتراض به سؤال و یا رفرنس مورد نظر را به صورت اینترنتی ارسال کنند تا به آن رسیدگی شود.

برای شرکت در این دوره از آزمون تعداد ۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۴۷ نفر حائز شرایط بوده و مدارک شان تکمیل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میان ۱۱ هزار و ۸۴۷ نفر واجد شرایط، تعداد ۱۱ هزار و ۶۷ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند. تعداد ۵ هزار و ۸۶۱ نفر معادل ۴۶ درصد از داوطلبان مرد و مابقی زن بودند.

امسال، اولویت‌های انتخاب رشته در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تا ۱۰۰ رشته محل افزایش یافته است و داوطلبان می‌توانند از نظر قبولی شانس بیشتری داشته باشند.

چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی صبح روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تعداد ۳۲ حوزه امتحانی و ۳۰ شهر کشور برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون دستیاری پزشکی کنکور آزمون دستیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور

علی عباسی‌کسانی، رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه با اشاره به دام کلاهبرداران این‌بار برای داوطلبان شرکت در کنکور، گفت : این نوع کلاهبرداری‌ها نزدیک به زمان کنکور اتفاق می‌افتاد و افراد زیادی هم درگیر این کلاهبرداری به اسم فروش سوالات کنکور می‌شوند.

وی ادامه داد: مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوال، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از داوطلبان شرکت در کنکور خواست، به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفا با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند. گفتنی است، نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳، همزمان با سرتاسر کشور در روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گفته اسماعیل میرزایی‌قلعه مدیرکل امور آموزش دانشگاه رازی کرمانشاه، ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب از استان کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری امسال شرکت می‌کنند. در نوبت صبح پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) آزمون گروه ریاضی و فنی و علوم انسانی و بعدازظهر آزمون هنر و زبان‌های خارجی برگزار می‌شود.

در نوبت صبح روز جمعه نیز آزمون گروه علوم تجربی برگزار خواهد شد. داوطلبان تا پایان روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) فرصت دارند کارت ورود جلسه به آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک
  • رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب قمی در آزمون سراسری/ ۶۳ درصد داوطلبان زن هستند
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند
  • اینفوگرافی/ زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳
  • اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقه ملی نانو
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه ملی نانو اعلام شد
  • مهلت یک هفته‌ای تبلیغاتی داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس