Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@09:47:24 GMT

پوستر رسمی «قطع فوری» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۴۳۰۹

پوستر رسمی «قطع فوری» رونمایی شد

پوستر رسمی فیلم سینمایی «قطع فوری» ساخته مریم بحرالعلومی همزمان با معرفی این فیلم در بازار جشنواره کن ۲۰۲۲ رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، پوستر رسمی فیلم سینمایی «قطع فوری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی، با طراحی روژان ایرجی همزمان با معرفی فیلم در بازار جشنواره کن ۲۰۲۲ رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش بین‌الملل این فیلم که اواسط زمستان ۱۳۹۹ مقابل دوربین رفت و پاییز ۱۴۰۰ آماده نمایش شد، با عنوان جهانی «Urgent Cut Off» توسط موسسه هنر هفتم به مدیریت علیرضا شاهرخی صورت می‌گیرد.

«قطع فوری» روایتی از یک شب کرونایی‌ست که زمین لرزه‌ای تهران را می‌لرزاند و بازیگران آن عبارتند از: سامان صفاری، افسانه کمالی، غزال نظر، علی کیان‌ارثی، محمدرسول صفری، یاسمن ترابی، سادیا جلالی‌پور، علی یعقوبی، احمدرضا معراجی، خشایار بحرالعلومی، آرمان درویش، با حضور سیاوش چراغی‌پور، سوگل طهماسبی و هنرمندی شقایق فراهانی، روشنک عجمیان، با معرفی الهه منصوریان، سیداحمد‌‌ حسینی، ساسان کریمی و آخرین نقش‌آفرینی جاودانه علی انصاریان.

عوامل «قطع فوری» عبارتند از: نویسندگان فیلمنامه: مریم بحرالعلومی و لیلا نیکزاد، مدیر فیلمبرداری: آرش خلاقدوست، صدابرداران: ارسلان کیان‌ارثی و اردلان کیان‌ارثی، طراحی و ترکیب صدا: سیدمحمود موسوی‌نژاد، آهنگساز: یوگنی گرینکو، تدوین: محمدحسین کشاورز و مریم بحرالعلومی، طراح چهره‌پردازی: مهدیه اعرابی، طراح صحنه: علی اسماعیلی، طراح لباس: مریم بحرالعلومی، برنامه‌ریز و دستیار‌ اول‌ کارگردان: کتایون درخشان وزیری، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، تصحیح رنگ: سامان مجدوفایی و آرش کاظم‌زاده، عکس: علی یعقوبی، مشاور رسانه‌ و تبلیغات: مریم قربانی‌نیا، مدیر تدارکات: بهمن صدیق، مجری طرح و جانشین تولید: علیرضا کیان‌ارثی، محصول: گروه فیلمسازی بحرفیلم.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلیغات دوربین زمستان زمین فیلم سینمایی مریم بحرالعلومی قطع فوری مریم بحرالعلومی کیان ارثی قطع فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، مایکروسافت یک مدل هوش مصنوعی مقرون‌به‌صرفه و کوچک را معرفی کرد که می‌تواند کار‌هایی مانند تولید محتوا و ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی را در حالی که از داده‌های کمتری استفاده می‌کند، انجام دهد.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک مدل هوش مصنوعی به نام «فی ۳ مینی» (Phi-۳-mini) معرفی کرده است که می‌تواند از مدل‌های دو برابر اندازه خود در معیار‌های مختلفی که توانایی‌های زبان، کدنویسی و ریاضی را ارزیابی می‌کنند، بهتر عمل کند.

مایکروسافت گفت که مدل‌های کوچک‌تر هوش مصنوعی برای انجام کار‌های ساده‌تر طراحی شده‌اند و استفاده از آنها توسط شرکت‌هایی با منابع محدود آسان‌تر می‌شود.

مایکروسافت اضافه کرد که یک کسب و کار می‌تواند از «فی ۳» برای خلاصه کردن نکات اصلی یک سند طولانی، استخراج بینش‌های مرتبط و روند‌های صنعت از گزارش‌های تحقیقات بازار استفاده کند.

این شرکت گفت که «فی ۳ مینی» بلافاصله در پلتفرم خدمات ابری مایکروسافت، کاتالوگ مدل‌های هوش مصنوعی آژور، پلتفرم مدل یادگیری ماشین «هاگینگ فیس» (Hugging Face)، و «اولاما» (Ollama) در دسترس خواهد بود.

هفته گذشته، مایکروسافت ۱.۵ میلیارد دلار در شرکت هوش مصنوعی «جی ۴۲» G۴۲ مستقر در امارات سرمایه گذاری کرد. همچنین قبلاً با استارت‌آپ فرانسوی «میسترال‌ای آی» (Mistral AI) همکاری کرده بود تا مدل‌های آنها را از طریق پلتفرم محاسبات ابری آژور در دسترس قرار دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • (ویدئو) آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت