Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@10:01:50 GMT

راهنمای ثبت نام مدارس شاهد از طریق سایت پادا

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۴۴۴۷

راهنمای ثبت نام مدارس شاهد از طریق سایت پادا

در ابتدا لازم است بدانید که سال های گذشته ثبت نام مدارس شاهد از طریق سایت پادا نبود و در سامانه سجا انجام می شد که در سال جدید این سامانه به پادا منتقل شده است. تمامی دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سامانه و بارگزاری مدارک، ثبت نام خود را انجام دهند؛ در ادامه برای آشنایی با نحوه ثبت نام در سایت پادا با مشاورین ایران تحصیل همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام مدارس شاهد

برای ثبت نام مدارس شاهد لازم است دانش آموزان ابتدا به سامانه مشخص شده که سامانه پادا است، مراجعه کنند. سپس با ورود به این سامانه و طی کردن یک سری مراحل و همچنین در صورت نیاز بارگزاری مدارک می توانند مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانند. توجه داشته باشید که ثبت نام مدارس شاهد همواره با ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی آغاز و با ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه دوم خاتمه می یابد.

مراحل ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به این صورت است که متقاضیان تحصیل در پایه اول ابتدایی، پایه هفتم (دبیرستان دوره اول یا همان راهنمایی قدیم) و پایه دهم (دبیرستان دوره دوم) این مدارس باید ابتدا در بازه زمانی مشخص به سایت مذکور مراجعه نموده و پس از اطلاع از شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد، برای تکمیل فرم پیش ثبت نام نمایند اقدام کنند.

راهنمای ثبت نام مدارس شاهد ابتدایی از طریق سایت پادا

در این قسمت همراه ما باشید تا راهنمای ثبت نام مدارس شاهد از طریق سایت پادا را ارائه دهیم. توجه داشته باشید که برای ثبت نام میان پایه مدارس شاهد، باید به صورت حضوری به مدارس شاهد مراجعه کنید.

ابتدا باید به سامانه پادا مراجعه کنید که برای این کار کافی است آدرس pada.medu.ir را جستجو نمایید.

پس از جستجو صفحه ای باز می شود که یک گزینه به نام پیش ثبت نام مدارس در آن دیده می شود.

سپس یک سری اطلاعات از شما خواسته می شود که باید آن ها را به درستی وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات، نیاز است روی گزینه ورود کلیک نمایید.

راهنمای ثبت نام مدارس شاهد متوسطه از طریق سایت پادا

برای این کار نیاز است ابتدا به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان به نشانی pada.medu.ir مراجعه نموده و گزینه “پیش ثبت نام پایه هفتم و دهم” را انتخاب کنید.

سپس از شما یک سری اطلاعات مانند نام کاربری و رمز عبور، خواسته می شود که باید آن ها را وارد کرده و سپس گزینه ورود کاربران را بزنید.

حال نیاز است فرم تقاضانامه مربوط به ثبت نام را تکمیل نموده و کد رهگیری صادر شده از طرف سایت را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که هر دو گروه دانش آموزان شاهد و غیر شاهد، بعد از انجام مراحل ثبت نام اینترنتی، لازم است مدارک لازم را با مراجعه به مدرسه محل تحصیل به مسئول ثبت نام این مدارس تحویل دهند. ثبت نام قطعی دانش آموزان بعد از بررسی مدارک و تعیین امتیازات کسب شده انجام می شود.

پس از انجام ثبت نام در مدارس شاهد از طریق سایت پادا، معمولا دانش آموزان تمایل دارند تا از زمان اعلام نتایج مدارس شاهد نیز اطلاعاتی را به دست آورند، به علاوه اطلاع از شهریه مدارس شاهد برای والدین دانش آموزانی که بدون داشتن سهمیه و به صورت آزاد خواستار تحصیل در این مدارس هستند نیز مهم است که کارشناسان ما تمامی این موارد را می توانند به شما توضیح دهند.

مشاوره ثبت نام مدارس شاهد

افرادی که جزء خانواده شاهد هستند می توانند در سامانه پادا ثبت نام خود را انجام دهند؛ اما ثبت نام برای افرادی که جزء خانواده های شاهد نیستند، به صورت قطعی نبوده و لازم است این افراد ابتدا یک سری شرایط را داشته باشند. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که دانش آموزان شاهد شامل کدام یک از گروه ها می شوند، در این خصوص باید بگوییم دانش آموزان شاهد، شامل فرزندان شهداء، آزادگان، جانبازان ۵۰% و بالاتر هستند.

داوطلبانی که فرم پیش ثبت نام خود را در زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ جهت ورود به هر یک از پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم تکمیل نموده اند، می توانند وضعیت پذیرش خود را حدودا یک الی دو هفته پس از ثبت نام با مراجعه مجدد به سایت pada.medu.ir مشاهده کنند.

راهنمای پیش ثبت نام مدارس شاهد در پادا

در این قسمت همراه ما باشید تا راهنمای پیش ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی و متوسطه در پادا را بررسی کنیم. برای پیش ثبت نام، یک سری شرایط تعیین شده است که دانش آموزان در صورت داشتن این شرایط می توانند در زمان های تعیین شده به سایت پادا مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

شرایط پیش ثبت نام مدارس شاهد در سامانه پادا به شرح زیر است:

شرایط ثبت نام اول ابتدایی مدارس شاهد در پادا بدین صورت است که فرد باید دارای شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد باشد و امتیاز لازم براساس جدول امتیازات را به دست آورده باشد.

شرایط ثبت نام متوسطه اول (پایه هفتم) مدارس شاهد در پادا بدین صورت است که فرد باید مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس یا مقیاس خوب در حداکثر یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در امتحانات نوبت دوم پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی گذشته را به دست آورده باشد.

شرایط ثبت نام متوسطه دوم (پایه دهم) مدارس شاهد در پادا بدین صورت است که فرد باید قبولی خرداد در پایه نهم با حداقل معدل کل ۱۶ و حداقل نمره سالانه ۱۴ در دروسی که برای رشته انتخابی در نمونه برگ هدایت تحصیلی درج شده است، به دست آورده باشد.

سوالات متداول ثبت نام مدارس شاهد در سامانه پادا

برای ثبت نام مدارس شاهد به چه سایتی باید مراجعه کرد؟

براساس آخرین اخبار منتشر شده، ثبت نام مدارس شاهد از طریق سامانه پادا انجام می شود.

نشانی سایت پادا، سایت ثبت نام مدارس شاهد چیست؟

آدرس سایت پادا ثبت نام مدارس شاهد pada.medu.ir است.

ثبت نام مدارس شاهد در سایت پادا نیازمند چه اطلاعاتی است؟

برای ورود به نام کاربری و رمز عبور احتیاج است.

نحوه ورود به سایت pada.medu.ir چگونه است؟

راهنمای ورود به سامانه پادا و ثبت نام مدارس شاهد در همین مقاله آورده شده است.

ثبت نام مدارس شاهد در سایت پادا از چه زمانی آغاز می شود؟

برای سال ۱۴۰۱ هنوز اعلام نشده است.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی جزییات راهنما ثبت نام مدارس شاهد از طریق سایت پادا بپردازیم. در این باره نکات مهم و همچنین مراحل به صورت کامل شرح داده شد. از آنجایی که اطلاع از زمان ثبت نام نیز مهم است این مورد نیز مشخص شد که هنوز زمان دقیق اعلام نشده است. به علاوه نکات مربوط به پیش ثبت نام را نیز شرح دادیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

کد خبر 1631666

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ثبت نام مدارس شاهد مدارس شاهد در پادا پیش ثبت نام مدارس ثبت نام خود دانش آموزان اول ابتدایی سامانه پادا یک سری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است

تین نیوز

 وزارت راه وشهرسازی در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن سامانه خودنویس را از سال گذشته  راه اندازی کرد و هم اکنون امکان ثبت انعقاد برای موجران، مستاجران و بنگاه داران فراهم شده است.

با راه اندازی این سامانه هم موجران و مستاجران و هم مشاوران املاک از بهمن ماه سال گذشته می توانند جهت ثبت قرارداد اجاره خود و تمدید قراردادها از طریق این سامانه اقدام کنند و طبق اعلام وزارت راه وشهرسازی به زودی تمامی معاملات مسکن از جمله خرید، فروش و تمدید قرارداد و ثبت قراردادهای اجاره از طریق این سامانه امکان پذیر خواهد شد.

در همین رابطه سالاری کارشناس سیاست گذاری مسکن با بیان اینکه در حال حاضر تمامی قراردادهای اجاره از طریق سامانه خودنویس ثبت می شود گفت: ثبت این قراردادها خود نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت بازار اجاره دارد و این اقدام در راستای بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن  نقش بسیار موثری دارد.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی که صورت گرفته است  به زودی تمامی معاملات مسکن براساس استعلام برخط انجام می شود و با توجه به آنکه این سامانه نشان تجارت الکترونیکی را دریافت کرده است اعتبار و اصالت ملک آنها تایید شده است بنابراین از این پس تمامی بخش های که نیاز به کد رهگیری دارند از طریق این سامانه امکان پذیرخواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • اتصال سیستم پیامک (SMS) به CRM: راهنمای کاربردی