Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه در دو ماهه امسال در بخش دارو و درمان ۱۳۶ پرونده به ارزش ۵۲۰ میلیون و ۶۰ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند گفت: جریمه‌های جرایم متخلفان بازار در خراسان جنوبی ۵ برابر شد. - اخبار استانها -

حسین حسن پور در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند با بیان اینکه تعزیرات حکومتی به عنوان یک مرجع اختصاصی رسیدگی به تخلفات اقتصادی، صنفی، بهداشتی و غیره است اظهار داشت: سازمان تعزیرات حکومتی به دلیل نقش مهم و نظارتی که در جامعه ایفا می‌کند دارای یک قانون مستقل و مجزا است که در حوزه‌های تعیین شده صلاحیت ورود و رسیدگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سران یک قوه اختیارات جدیدی را به تعزیرات حکومتی در طول اجرای طرح محول کردند که براین اساس همکاران ما می‌توانند تابلوی تخلف را در واحد صنفی نصب و واحد متخلف را قبل از صدور رای پلمپ کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت قیمت کالاها در بازار استان در هفته گذشته گفت: افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی مربوط به اصلاح یارانه‌ها است.

حسن‌پور با بیان اینکه همکاران ما از ماه‌ها قبل در کف بازار بوده و اوضاع را رصد می‌کنند افزود: بعد از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها جرایم 5 برابر افزایش یافته و هر فردی که مرتکب جرم و یا نقض قانون صنفی شود به هر میزان که جریمه آن تخلف باشد، 5 برابر جریمه می‌شود.

وی افزود: در استان خراسان جنوبی خوشبختانه اصناف ما افرادی منصف هستند. در روند اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پرونده‌های تخلفی که از سوی سازمان‌ جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت تشکیل می‌شود خارج از نوبت و به ‌صورت ویژه رسیدگی می‌کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 967 پرونده تخلف وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شد که یک هزار و 648 پرونده تاکنون مختومه شده است افزود: این پرونده‌ها در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و بخش بهداشت و دارو و درمان بوده است.

عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی شفاف می شود مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان: بازرسی از شرکت‌های پخش عمده مواد غذایی تشدید می‌شود

حسن‌پور بیان کرد: بیشترین تخلفات مربوط به حمل کالاهای قاچاق، خرید کالای قاچاق، ورود یا خروج از مسیرهای غیرمجاز یا بدون انجام تشریفات گمرک بود که به پرداخت 271 میلیارد و 248 میلیون و 378 هزار ریال محکوم شدند.

وی افزود: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و عرضه و تحویل کالای غیر بهداشتی از مهمترین تخلفات پرونده‌های بخش بهداشت، دارو و درمان در استان بوده است.

انتهای پیام/ 254/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی دارو و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت