Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) 3 روز پیش از آغاز سفر کاپ قهرمانی جام جهانی 2022 در 32 کشور حاضر در این مسابقات پیش از آغاز تورنمنت خبر داد.

کاپ جام جهانی 2022 با اسپانسری کوکاکولا تور خود را از کشورهای آسیایی و امارات آغاز کرد. عمان و شهر مسقط دومین میزبان کاپ جام جهانی 2022 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپ جام جهانی 2022 امروز وارد کویت شد تا به عنوان سومین کشور به تور جهانگردی ادامه دهد. البته این کشور در جام جهانی حضور ندارند چون قرار است علاوه بر 32 کشور حاضر در جام جهانی به شهرهای دیگر نیز برود.

طبق گزارش های رسیده کاپ قهرمانی تا قبل از آغاز مسابقات در آبان ماه به 88 شهر جهان سفر خواهد کرد. تهران نیز یکی از میزبان های کاپ جام جهانی خواهد بود.

با توجه به آغاز تور بزرگ جام جهانی 2022 از آسیا به نظر می رسد نوبت تهران برای میزبانی از این کاپ با توجه به قرار گرفتن در آسیا نزدیک است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کویت جام جهانی 2022 کاپ قهرمانی جام جهانی کاپ جام جهانی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهنگام سازی متناسب با پیشرفت‌های جهانی حلقه مفقوده کاربردی سازی علوم مهندسی

حامد فضلالله تبار، مهندس برتر منتخب فرهنگستان علوم در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره تاثیر علوم مهندسی در توسعه کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه ساختار توسعه و ارکان آن به‌صورت کاملا متقابل با علوم مهندسی عجین است، لذا توجه و تقویت آموزش و پژوهش علوم مهندسی که منجر به رشد فناوری و از آن طریق توسعه زیست بوم و در نهایت توسعه کشور می‌گردد، ضروری است.

وی در پاسخ به این که برای کاربردی سازی علوم مهندسی در کشور باید چه اقداماتی صورت گیرد؟ بیان کرد: علوم مهندسی بخودی خود کاربردی هستند، اما آنچه در کشور مغفول مانده بهنگام سازی متناسب با پیشرفت‌های جهانی به‌صورت یکپارچه با هدف گذاری مطلوب است؛ از سوی دیگر توسعه صنعت از طریق انتقال فناوری و مدرن سازی یک گام مهم جهت مطالبه کاربرد‌های مهندسی از سمت تقاضا می‌باشد.
 
مهندس برتر منتخب فرهنگستان علوم درباره نقش فرهنگستان علوم در ترویج علم مهندسی اضافه کرد: فرهنگستان علوم بعنوان یک رکن ممتاز در سیاست گذاری علم و فناوری می‌تواند نقش محوری و تسریع گر در هم افزایی و هماهنگ سازی سایر ارکان ایفا نماید و در یک ساختار برنامه محور با همگرایی فعالیت‌های بعضا جزیره ای، منجر به حصول توسعه و رشد در علوم مهندسی شود.

فصلالله تبار درباره به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور در حوزه مهندسی گفت: با توجه به توسعه شگرف علوم مهندسی در دنیا و عقب ماندگی‌های تاریخی کشور در برهه‌های زمانی مختلف به دلایل گوناگون از یک سو، و نیز پدیدار شدن هوش مصنوعی بعنوان یک ابزار توانمند در علوم مهندسی به نظر علاوه بر بهنگام سازی نقشه علوم مهندسی نیاز به یک جهش در تدوین نقشه در حوزه علوم مهندسی است. علاوه براین، با توجه شناوری علوم مهندسی در دنیا و همگرایی آن‌ها در حل مساله در حوزه‌های کلیدی مانند زیرساخت، انرژی، تجهیزات پزشکی، کشاورزی و امنیت غذایی، مطلوبست چنین الویت‌هایی با رویکرد ترکیبی تخصص‌های مهندسی در نقشه در نظر گرفته شود. بدیهی است نیروی انسانی کارامد که بازیگر اصلی حصول اهداف نقشه هستند در کشور وجود دارد و نیاز به تغییر نگرش در لایه سیاست گذاری احساس می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • بازسازی سیو جاودانه امیلیانو مارتینز در فینال جام جهانی 2022 / عکس
  • شکاف درآمدی در ایران کمتر از ترکیه، مالزی و برزیل
  • بهنگام سازی متناسب با پیشرفت‌های جهانی حلقه مفقوده کاربردی سازی علوم مهندسی
  • آغاز اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • هشدار تند ایران به کویت درباره میدان آرش
  • دهقان: از حق خود در میدان گازی آرش عقب‌نشینی نمی‌کنیم
  • هشدار ایران به کویت؛ اجازه اقدام خلاف موازین بین المللی را نمی دهیم
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی