Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به مناسبت روز ملی دختر در فراخوانی از دختران 12 تا 18 سال خواست طرح‌ها و ایده‌های خود را تا 3 خرداد به دبیرخانه جشنواره ملی ایده‌های نو و خلاقانه دختران (هویت دختر ایرانِ اسلامی) بفرستند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، این معاونت از دختران دوازده تا هجده سال سراسر کشور برای ارسال طرح‌ها و ایده‌های خود در محور‌های آموزشی، علمی، صنایع فرهنگی، هنر، ادبیات، محیط زیست، رسانه، اوقات فراغت و فعالیت‌های جهادی به دبیرخانه جشنواره ملی ایده‌های نو و خلاقانه دختران (هویت دختر ایرانِ اسلامی) دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن کامل فراخوان به شرح زیر است:
یکی از وظایف اصلی زنان مسلمان بخصوص دختران جوان آن است که «هویت والای زن اسلامی» را آن چنان زنده کند که چشم دنیا را به خود جلب کند.
مقام معظم رهبری
عنوان فراخوان: نقش من در فردای سرزمینم
مجری طرح: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده
اهداف طرح:
ـ گسترش گفتمان الگوی سوم برای نقش آفرینی دختران
ـ الگو سازی و شخصیت سازی دختران پیشتاز (خلق شخصیت‌های الگو در صنایع فرهنگی)
ـ حمایت از نشر و تولید محصولات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای
ـ شکوفایی استعداد‌ها و خلاقیت دختران
ـ بازآفرینی نقش اجتماعی دختران
ـ شناخت جایگاه دختران در خانواده
ـ افزایش مهارت‌ها و خود فعالسازی و خود ارزیابی و تکیه بر توانایی‌ها و افزایش اعتماد به نفس
محور‌های ارائه طرح:
آموزشی ـ علمی ـ صنایع فرهنگی ـ هنر ـ ادبیات ـ محیط زیست ـ رسانه ـ اوقات فراغت ـ فعالیت‌های جهادی
شرایط ارسال طرح:
ـ این طرح ویژه دختران (12 تا 18) سال می‌باشد
ـ هر طرح با نام و نام خانوادگی، کدملی، نام شهر یا روستا، تلفن
ـ هر طرح و ایده دارای عنوان باشد.
ـ هر طرح دارای خلاقیت، نوآوری باشد
ـ هر ایده پرداز می‌تواند 3 عنوان و ایده ارسال نماید.
ـ طرح‌ها به صورت (مکتوب یا تصویری) در 2 بخش " معرفی خودم" و " معرفی ایده ام" از طریق درگاه ثبت نام جشنواره در پورتال معاونت امور زنان و خانواده به نشانی https://ictstatus.iripo.ir/portal/home/?395493/ و شبکه اجتماعی ایتا به شماره 09190978867 ارائه شود. (دختران 12 تا 18 سال)
مهلت ارسال ایده ها:
ـ 3 خرداد 1401
ـ از ایده‌های منتخب برای حمایت و اجرا و حضور در همایش ملی ایده‌های نو و خلاقانه دختران (هویت دختر ایرانِ اسلامی) تقدیر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خلاقانه دختران امور زنان ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حمایت وزارت فرهنگ از طرح‌های خلاقانه و آیینی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نیاز داریم عناصر برجسته آیینی خود را ارائه کنیم که هر چقدر بیشتر از این حیث تلاش شود زمینه‌ای برای نشر معارف خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مراسم رونمایی از محموعه کتاب‌های سر دلبران در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به حمایت این وزارتخانه از آثار خلاقانه اظهار داشت: به منظور گسترش فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی از طرح‌های خلاقانه حمایت خواهیم کرد.

او ادامه داد: توفیق بزرگی بود که این کار مهم و اساسی و ترجمه آثار اندیشمندان بزرگ غیر مسلمان در خصوص اهل بیت علیهم السلام را آغاز کنیم.

وزیر فرهنگ با تأکید بر اینکه نگاه من به این کار، یک نگاه تمدنی و خیر و برکت دنیا و آخرت مسئولیتی است که بر عهده دارم، اظهار داشت: کار اصلی را پروفسور میشل کعدی انجام داده که عاشق عصمت و طهارت است و این ویژگی انسان‌های کامل است که درخشش آنها همه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

اسماعیلی یادآوری کرد: وقتی دل‌ها تحت تابش اهل بیت علیهم السلام قرار گیرند، به عناصر برجسته‌ای در باب اهل بیت تبدیل می‌شوند و آثار این افراد نشان‌دهنده دل پاکی است که آیینه محبت اهل بیت شده است.

 

حضور فعال حوزویان و استقبال مردم در نمایشگاه قرآن

 

وزیر فرهنگ بر لزوم نشر آثار آیینی تأکید کرد و گفت: نیاز داریم عناصر برجسته آیینی خود را ارائه کنیم که هر چقدر بیشتر از این حیث تلاش شود زمینه‌ای برای نشر معارف خواهد شد. امید است به زودی جشن رونمایی از یکصدمین اثر را برگزار کنیم.

اسماعیلی همچنین به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با شاعران در شب میلاد امام حسن (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که آثار شعرای ما به عربی ترجمه شود. ایشان فرمودند شعر و ادبیات قوی‌ترین رسانه است و امید است این کار در مؤسسه‌هایی چون ایران پی گرفته شود.

وزیر فرهنگ با بیان اینکه آغوش ما در وزارت برای استقبال از پیشنهادهای خلاقانه باز است، خاطرنشان کرد: ما در اختیار جامعه فرهنگی و هنری هستیم و برای انجام طرح‌های خلاقانه آمادگی وزارت را اعلام کرده و از همه اندیشمندان خارجی و دلسوزان عرصه فرهنگ در اقصی نقاط دنیا می‌خواهم در این پویش ما را همراهی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»
  • سه روش خلاقانه و جدید برای باز کردن قفل بی کلید (فیلم)
  • یک روش هوشمندانه برای وصل کردن ۵ لوله PVC آب به یکدیگر (فیلم)
  • آتش بازى دختران بسكتبال با حذف كره جنوبى
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • اعلام حمایت وزارت فرهنگ از طرح‌های خلاقانه و آیینی
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • ایده‌ها و طرح‌های فناورانه صنعت غذا حمایت می‌شوند