Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@05:50:31 GMT

کشتی پهلوانی به دانشجویان درس اخلاق می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۶۱۲۵

کشتی پهلوانی به دانشجویان درس اخلاق می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، اباذر ابوالفتحی دوشنبه در حاشیه برگزاری نخستین دوره مسابقات کشتی پهلوانی و هنرهای فردی در دانشگاه آزاد همدان اظهار کرد: مسابقات پهلوانی منش پهلوانی، بزرگی، مردانگی و معرفت را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: این مسابقات یادبودی از جهان پهلوان تختی است که کشتی گیران کشتی اصیل ایرانی را در آن به اجرا می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داور ملی این دوره از مسابقات کشتی پهلوانی تصریح کرد: این مسابقات درس اخلاق و مردانگی برای آینده و جامعه دانشجویانی است که در این رشته فعالیت می‌کنند.

ابوالفتحی با بیان اینکه میزبانی همدان در این دوره از مسابقات از سطح بالایی برخورداراست گفت: از لحاظ امکاناتی چون تشک و نحوه چیدمان داوران نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است زیرا آقای امامی یکی از داوران بین‌المللی و جهانی در این مسابقات حضور دارند کسی که به تمام قوانین اشراف دارند.

آغاز نخستین دوره مسابقات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به میزبانی دانشگاه آزاد همدان

مسؤول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: نخستین دوره مسابقات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، حسین ترابی اظهار کرد: به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی ورزش زورخانه‌ای با همکاری فدراسیون‌های ملی ورزش‌های دانشگاهی، ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین دوره مسابقات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: مسابقات به صورت انفرادی و تیمی میان بخش‌های مختلف آموزش عالی کشور برگزار و هر بخش مجاز به معرفی یک تیم برای شرکت در این مسابقات است.
مسؤول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۳۰ تیم شرکت کرده است گفت: ۲۰ تیم از دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور و۱۰ تیم از دانشگاه‌های دولتی شامل سراسری، پیام نور، علمی کاربردی و…هستند.
وی عنوان کرد: تیم‌های شرکت‌کننده از شهرهای ملایر، تاکستان، بجنورد، بیجار، سپیدان، شیراز، اسدآباد، کرمانشاه، سنندج، شاهرود، البرز، همدان، تهران، مرکزی، کاشان، اصفهان، زاهدان، قم و تهران هستند که تهران با دو تیم در این مسابقات حضور یافته است.
ترابی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو بخش کشتی پهلوانی و هنرهای فردی است عنوان کرد: هنرهای فردی شامل میل بازی، چرخش تیز، چرخش چمنی و سنگ کباده است که در دو وزن زیر ۹۰ کیلو و بالای ۹۰ کیلو برگزار می‌شود.
نخستین دوره مسابقات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
انتهای پیام /

کد خبر 5491671

منبع: مهر

کلیدواژه: همدان دانشگاه آزاد همدان کشتی بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا کالاهای اساسی احتکار آمار کرونا تنظیم بازار خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد نظارت و بازرسی گرد و غبار ایلام دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان دوره از مسابقات کشتی پهلوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پزشک و پیشکسوت ورزش پهلوانی ایران درگذشت
  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • حکم زنگ و ضرب از درب زورخانه های کشور برای کهنکسوت لرستانی
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • ثبت جشنواره لنگته و لچک ومراسم کشتی کچ گردان سیستان درفهرست میراث ملی
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان