Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بامداد امروز انتشار خبر رحلت حضرت آیت الله فاطمی نیا عارف و استاد اخلاق جامعه روحانیت و دلدادگان ایشان را به سوگ نشاند. در پی رحلت این عالم ربانی نهادها و شخصیت‌های دینی و سیاسی در پیام‌هایی جداگانه درگذشت این عارف عالیقدر را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت حجت الاسلام خسروپناه

بسم الله الرحمن الرحیم

«الَّذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِکَةُ طَیِّبِینَ یَقُولُونَ سَلَامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُوا الْجَنَّةَ بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُون»

ارتحال ملکوتی عالم ربانی، معلم عرفان و اخلاق، مروج قرآن و نهج البلاغه و ادعیه اهل بیت علیهم السلام مرحوم مغفور حضرت آیت الله استاد سید عبدالله فاطمی‌نیا را به خانواده معزز، شاگردان، حوزه‌های علمیه و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد سالک، عمرش را در مسیر جهاد علمی و تبیین معارف معنوی اسلام گذراند و شاگردانی را تربیت کرد.

توفیق معنوی این استاد اخلاق، حاصل بهره برداری معرفتی و معنوی از نفس قدسی بزرگانی همچون علامه طباطبایی و علامه سید محمدحسن الهی، علامه محمدتقی آملی، آیت الله سید رضا بهاءالدینی، آیت الله محمدتقی بهجت، علامه محمدتقی جعفری، آیت الله اراکی، آیت الله بهاءالدینی و آیت الله فاضل لنکرانی بوده است.

تسلط وی بر آیات و روایات و ادعیه و ادبیات عرب و تاریخ اسلام و زیست سلوکی علما و میراث تمدنی و عرفان و اخلاق بر رشد مخاطبان مؤثر بوده است.
علاقه مندان به اندیشه این دانشمند فرهیخته می‌توانند از سخنرانی‌های مکتوب وی از جمله «یک نکته از هزاران»، «نکته‌ها از گفته‌ها» و «شرح و تفسیر زیارت جامعۀ کبیره» استفاده کنند.

خداوند سبحان روح و ریحان و جنت نعیم و ضیافت نبوی و علوی و رضوی را نصیب این عالم متخلق سازد.

پیام تسلیت آیت الله اعرافی

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت تأسف و تأثر خبر رحلت عالم پارسا و خطیب ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عبدالله فاطمی نیا (طاب ثراه) را دریافت نمودم.

نفس گرم توأم با خلوص و معنویت باطنی که حاصل سال‌ها همنشینی با سالکان توحیدی و نیز مراقبت از نفس در طریق وصول به کمالات انسانی بود به همراه عزم راسخ و همت بلند در راستای هدایت انسان‌ها از ایشان شخصیتی محبوب ساخته بود که ان شاءالله موجب علو درجات ایشان در سرای ماندگار خواهد شد.

اینجانب ضمن قدرشناسی از سال‌ها مجاهدت تبلیغی توأم با اخلاص آن دانشور فرزانه، از درگاه خداوند منان برای ایشان، رفعت مقام و مغفرت بیکران و برای بازماندگان، صبوری، عزت، سلامت و سعادت خواستارم.

پیام تسلیت سازمان دارالقرآن الکریم

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم جلیل القدر و معلم اخلاق، آیت الله حاج سید عبدالله فاطمی نیا (ره)، که عمر با برکت خود را برای خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم، اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و عالم تشیع صرف کرد، موجب تأسف و اندوه فراوان گردید.

زندگی معنوی این سالک الی الله سرشار از نورانیت، صفا و خدمت به دین و اخلاق و حاصل آن، تربیت جمع زیادی از جوانان پاک نهاد و فاضل بود که از سرچشمه فضائل علمی و اخلاقی ایشان بهره‌مند شده اند.

سازمان دارالقرآن الکریم ضمن عرض تسلیت این مصیبت جبران ناپذیر به رهبر معظم انقلاب (حفظه الله)، حوزه‌های علمیه، بیت و فرزندان محترم ایشان، دیگر وابستگان، شاگردان و ارادتمندان این استاد اخلاق، برای روح آن مرحوم علو درجات و همجواری در کنار قرآن کریم و ارواح مطهر ائمه اطهار (ع) را از حضرت باری‌تعالی مسالت می‌نماید.

در حال تکمیل…

کد خبر 5491604 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آیت الله محسن اراکی سازمان دارالقرآن الکریم حوزه های علمیه مقام معظم رهبری علامه طباطبایی قرآن کریم قرآن آیت الله خامنه ای نهج البلاغه آیت الله فاطمی نیا قرآن کریم قرآن مهرواره هوای نو مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای سازمان تبلیغات اسلامی نشست علمی حجت الاسلام محمد قمی انقلاب اسلامی ایران سازمان اوقاف و امورخیریه نهج البلاغه آیت الله فاطمی نیا ایران پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی به مهندس محسن مهرعلیزاده، درگذشت همسر ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
جناب آقای مهندس محسن مهرعلیزاده
درگذشت سرکار خانم عذرا لباف، همسر محترمه را به جنابعالی و فرزندان بزرگوار و بستگان داغدار تسلیت عرض می‌کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه مکرّمه، رحمت و مغفرت و برای جنابعالی و دیگر بازماندگان، طول عمر با عزت، صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896166

دیگر خبرها

  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی