Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@13:06:07 GMT

اوضاع اقتصادی نیمی از مردم آلمان بدتر شده است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۶۲۵۱

اوضاع اقتصادی نیمی از مردم آلمان بدتر شده است

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، نتایج یک نظرسنجی که امروز منتشر شد نشان می‌دهد نیمی از مردم آلمان بر این باورند که نسبت به سال 2021 فقیرتر شده‌اند.

در این نظرسنجی که بین روزهای 27 آوریل تا 3 می انجام شده، 53 درصد مردم آلمان گفته‌اند که اوضاع‌شان نسبت به پارسال و به خاطر تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه بدتر شده است و این در حالی است که در نظرسنجی قبلی که در ماه فوریه انجام شد و تازه اروپا شروع به تحریم آلمان کرده بود،‌ این رقم 36 درصد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط حدود 13 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند انتظار ادامه روزهای خوب در اقتصاد این کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند.

در آلمان که یکی از کشورهای حامی تحریم‌ نفت و گاز روسیه است، فقط 40 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی با تحریم روسیه با وجود تورم، حمایت کرده‌اند و 32 درصد گفته‌اند در صورتی از تحریم روسیه حمایت می‌کنند که این مسأله به افزایش قیمت‌ها منجر نشود.

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد 45 درصد شرکت‌کنندگان آلمانی از ارسال تجهیزات نظامی بیشتر به اوکراین حمایت کرده و 38 درصد مخالف آن بودند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: اوضاع اقتصادی مردم آلمان نظرسنجی اقتصاد اقتصادی فقیر نظامی اوکراین تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا باز هم مدعی تحریم‌ تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد

وزارت خزانه‌داری آمریکا مدعی است تسهیل‌کنندگان مالی و تجاری نیروی قدس سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان را تحریم کرده است.

به گزارش ایسنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد نهادها، فرد و نفتکش‌هایی را که تسهیل‌کننده منابع مالی و تجاری گروه‌های مقاومت بوده‌اند، تحریم کرده است.

دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خرانه‌داری آمریکا می‌گوید ۶ نهاد، یک فرد و ۲ نفتکش را که مستقر و یا ثبت‌شده در لیبریا، هند، ویتنام، لبنان و کویت بوده‌ و انتقال کالا و یا تراکنش‌های مالی برای نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انصارالله یمن و حزب‌الله را تسهیل می‌کرده‌اند، هدف قرار داده است.

خزانه‌داری آمریکا خبر داده این ششمین دور تحریم‌هاست که شبکه «سعید الجمال»، فردی که واشنگتن مدعی است تسهیل‌کننده مالی انصارالله یمن است را هدف قرار می‌دهد.

واشنگتن ادعا کرده این گام دیگری برای «مختل‌کردن کارزار منابع مالی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» و حمایت آن از گروه‌های مقاومت از جمله انصارالله یمن است.

تحریم‌های آمریکا در حالی اعمال شده‌اند که تهران بارها اعلام کرده نیروی نیابتی در منطقه ندارد و گروه‌های مقاومت بر اساس منافع کشورهای خود علیه رژیم صهیونیستی اقدام می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا دردی دوا نمی‌شود؟
  • شخم بیش از نیمی از شالیزار‌های شهرستان ماسال
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد
  • بیش از نیمی از آمریکایی‌ها جنگ با غزه را رد می‌کنند
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم‌ تسهیل‌ کنندگان مالی گروه‌ های مقاومت شد
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم‌ تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد
  • اقدامات تحریم کنندگان و اجراکنندگان آنها مثل هواپیماربایان است!
  • تجمع مردم مراغه در حمایت از مردم مظلوم غزه