Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@23:19:42 GMT

کشف بیش از 800 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان/ دستگیری 6 نفر

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۶۸۲۸

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گلستان گفت: ۸۵۸ کیلوگرم موادمخدر تریاک با اشراف اطلاعاتی پلیس استان گلستان در ۶ دستگاه خودرو کشف شد.   به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید زائری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی 6 نفر از سوداگران مرگ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: در بررسی‌های تخصصی ماموران مشخص شد متهمان قصد جابه‌جایی مواد افیونی با 6 دستگاه خودرو سواری در سیستان و بلوچستان را دارند که بلافاصله موارد به پلیس آن استان اطلاع داده شد.   رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گلستان گفت: با سرعت عمل ماموران، خودروی متهمان در محورهای مواصلاتی شهرستان سراوان شناسایی و در عملیاتی موفقیت‌آمیز خودروها متوقف که در بازرسی از آن ها 858 کیلوگرم تریاک کشف شد.   زائری با اشاره به توقیف 6 دستگاه خودرو، تصریح کرد: در این عملیات 6 متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز