Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@14:58:52 GMT

والیبال باشگاه‌های مردان آسیا؛ پیکان روی نوار پیروزی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۷۰۶۵

والیبال باشگاه‌های مردان آسیا؛ پیکان روی نوار پیروزی

به گزارش ایرنا، سومین و آخرین روز مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت) با چهار دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری می‌شود.

در سومین دیدار که از ساعت ۱۶ آغاز شد، تیم‌های پیکان تهران و ناخون راتچاسیما به مصاف یکدیگر رفتند و تیم پیکان سه بر یک فاتح میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمین افشین‌فر، آرمین تشکری، محمدطاهر وادی، پوریا یلی، علی شفیعی و پوریا فیاضی بازیکنان شروع کننده این مسابقه برای پیکان بودند که با نظر پیمان اکبری در زمین قرار گرفتند تا ترکیب اصلی این تیم استراحت کند.

تیم ناخون راتچاسیما در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر  ۱۳ نتیجه را به پرافتخارترین باشگاه‌های این رقابت‌ها واگذار کرد.

تیم پیکان با کسب سومین برد متوالی خود، ۹ امتیازی شد و در پایان مرحله گروهی در صدر جدول گروه نخست ایستاد تا حریف اربیل در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شود که روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت برگزار می‌شود.

فهد اسماعیل از قطربه عنوان داور اول و اکمتو ایدوس از قزاقستان به عنوان داور دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

بازیکنان تیم ملی جوانان که در اردوی آماده سازی به‌سر می‌برند، از جمله تماشاگران این مسابقه بودند.

تیم مقاومت شهداب یزد قهرمان لیگ برتر سال ۱۴۰۰ ایران از دقایقی دیگر و در آخرین مسابقه روز سوم جام بیست‌ودوم باشگاه‌های آسیا به مصاف تاراز قزاقستان می‌رود.

برچسب‌ها والیبال محمدرضا ساكت پیمان اکبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال محمدرضا ساكت پیمان اکبری والیبال محمدرضا ساكت پیمان اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۲ امشب (پنج‌شنبه - ۹ فروردین ۱۴۰۳)، در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در لیگ منطقه‌ای غرب آسیا، تیم شهرداری گرگان موفق شد در نخستین بازی سری این مرحله، برابر حریف خود به پیروزی دست یابد.

در این دیدار که به میزبانی سالن بسکتبال آزادی (سالن مرحوم محمود مشحون) برگزار شد، شاگردان مصطفی هاشمی موفق شدند با درخشش «ویل چری» و مبین شیخی، با نتیجه قاطع ۱۰۲ - ۶۴ الشرطه اس‌سی عراق را شکست دهند.

کوارترهای اول، دوم، سوم و چهارم این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۲-۱۵، ۲۷-۱۶، ۲۶-۸ و ۲۷-۲۵ به سود شاگردان هاشمی پایان یافت تا شهرداری گرگان با اختلاف ۳۸ امتیازی در این دیدار به پیروزی دست یابد.

در انتهای این دیدار، «ویل چری» پوینت گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان با کسب ۳۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۲ پاس گل، ۳ توپ ربایی تاثیرگذاری ۲۸ را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.

مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت سری دو برد از سه بازی برگزار می‌شود. هر تیمی که بتواند دو برد را مقابل حریف خود کسب کند، راهی فینال این مسابقات خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا
  • دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر