Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:41:00 GMT

انتصاب سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام لرستان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۷۲۸۹

انتصاب سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام لرستان

با پیشنهاد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و با موافقت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور علی حسن فرج زاده به سمت سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام استان لرستان منصوب و مشغول به کار شد.
علی حسن فرج زاده با ۲۴ سال سابقه، دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی علوم دامی بوده و از سوابق وی می‌توان به مسوول مرکز خدمات جهاد کشاورزی چالانچولان دورود، مسوول حراست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دورود، مدیر حراست اداره کل منابع طبیعی استان لرستان، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی لرستان و معاون اداری و مالی سازمان تعاون روستایی استان لرستان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیین معارفه با حضور سید عماد شاهرخی ریس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، منوچهر توسلی مدیر کل حوزه مدیر عامل و روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، سید علی محمد موسوی، مدیر مطالعات و بررسی‌های شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور، سیدرضا نجفی زاده، مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان و پرسنل این شرکت برگزار شد.

پیش از این امین علی نیایی فر سرپرستی شرکت پشتیبانی امور دام استان لرستان را بر عهده داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت پشتیبانی امور دام لرستان انتصاب شرکت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی

محمدخزایی مدیر جهاد کشاورزی کنگاور گفت : این شهرستان با دارا بودن حدود ۵۰ درصد سطح زیر کشت کاملینا و حدود ۲۵ درصد سطح زیر کشت کلزای استان مهمترین قطب تولید دانه‌های روغنی در کرمانشاه محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: محصول کاملیا و کلزا به صورت تضمینی با نرخ مصوب توسط مراکز خرید مستقر در شهرستان از کشاورزان خریداری می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی کنگاور با بیان اینکه دانه روغنی کاملینا از قابلیت بسیار خوبی برای کشت در مزارع دیم برخوردار است، ادامه داد: این محصول از جمله گیاهان دانه روغنی مقاوم به خشکی و سرما است که در برابر آفات و بیماری‌ها مقاومت قابل توجهی دارد.

خزایی با اشاره به امکان کاشت و برداشت مکانیزه این محصول گفت: کاملینا می‌تواند محصول مناسبی در چرخه تناوب زراعی غلات دیم باشد و بازده و سودآوری مناسبی در این اراضی داشته باشد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز
  • تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلفاتی در حوزه بازار کالاهای اساسی لرستان
  • زیان ۱۶ هزار میلیارد تومانی شرکت پشتیبانی امور دام
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لرستان
  • شناسایی ۷.۵ هکتار تغییر کاربری اراضی همدان توسط ماهواره خیام
  • انتصاب مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی مازندران