Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

 فضل الله رنجبر  فرماندار کرمانساه در نشست با حضور اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان کرمانشاه با بیان این مطلب که جا ماندگان از یارانه به فرمانداری نیایند گفت: باید با تامین کالاهای مورد نیاز مردم نگذاریم کمبودی در سطح بازار احساس شود.

فضل الله رنجبر در نشست با حضور اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان کرمانشاه، با اشاره به عرضه اجناس به قیمت‌های جدید اعلام شده در بازار، گفت: از آنجایی که کمبود مرغ و کالاهای اساسی مورد نیاز در سطح بازار حس ناامنی به جامعه می‌دهد، باید این کالاهای اساسی در فروشگاه‌های شهر موجود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه کنترل بازار برای عبور از شرایط کنونی اهمیت زیادی دارد، گفت: باید با افزایش تعداد بازرسان بر بازار نظارت بیشتری کنیم.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: تنها نسخه درمانی که می‌توان برای کاهش التهاب بازار در شرایط فعلی پیچید این است که با تامین کالاهای مورد نیاز مردم نگذاریم کمبودی در سطح بازار احساس شود.

وی سپس با اشاره به برنامه‌ریزی برای توزیع 120 تن مرغ گرم در سطح بازار کرمانشاه در روز جاری(24 اردیبهشت)، تاکید کرد: فروشگاه‌های سطح شهر باید از بعدازظهر امروز مرغ داشته باشند که در این راستا از مسئولین انتظار داریم به هر نحوی که شده توزیع مرغ را در سطح بازار داشته باشند.

جاماندگان از یارانه جدید به فرمانداری و دیگر ادارات مراجعه نکنند*

فرماندار کرمانشاه در ادامه از افرادی که یارانه جدید به حسابشان واریز نشده خواست از مراجعه حضوری به فرمانداری و بخشداری و دیگر ادارات صرف نظر کنند.
 
وی تاکید کرد: تنها مرجع رسیدگی به وضعیت افرادی که قبلا یارانه می گرفته و هم اکنون یارانه جدید به حساب آنها واریز نشده سایت حمایت معیشتی خانوار https://hemayat.mcls.gov.ir/ است و افراد می توانند با وارد کردن مشخصات فردی شامل کد ملی و شماره حساب درخواست خود را مطرح کرده و پاسخ لازم را دریافت کنند.

رنجبر تاکید کرد: کسانی هم که از سال 1393 یارانه بگیر نبوده اند باید برای ثبت درخواست دریافت یارانه منتظر اطلاعیه رسمی ستاد هدفمندی یارانه‌ها و باز شدن سامانه بمانند و از مراجعه به فرمانداری و دیگر ادارات صرف نظر کنند.

نانوایی ها اجازه تعطیلی خودسرانه ندارند*

فرماندار کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به کم کاری و یا تعطیلی برخی از نانوایی های سطح شهر داشت و گفت: نانوایی ها اجازه تعطیلی خودسرانه ندارند و با واحدهای متخلف برخورد جدی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سهمیه آرد خبازی‌ها هیچ تغییری نکرده، گفت: واحدهای خبازی مطابق گذشته سهمیه آرد دارند و موظف به طبخ نان بر اساس سهمیه دریافتی خود هستند.

وی با بیان اینکه نرخ نان هیچ تغییری نکرده، گفت: هیچ خبازی اجازه گران کردن نان را ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان کرمانشاه 1050 نانوایی دارد، یادآور شد: در شهر کرمانشاه 886 نانوایی فعال است که 325 واحد آن خبازی نوع دو بوده که سهمیه آرد کمتری دارند و به همین خاطر هم ممکن است ساعت پخت کمتری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرماندار فرماندار کرمانشاه سطح بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا حسن‌پور صبح امروز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان با تاکید بر اینکه توانمندسازی واحدهای تولیدی کوچک در امر صادرات از برنامه‌های اولویت‌دار بسیج اصناف کشور است، بیان کرد: آرامشی که در بازار و مجموعه‌های مختلف است نشان‌دهنده اعتماد مردم به نیروهای مسلح کشور است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ادامه داد: پنج طرح بزرگ کشاورزی در کشور برای خودکفایی در تأمین نهاده‌های دامی کلید خورده که تمامی استان‌ها می‌توانند به این رویداد مهم ورود کنند.

وی اظهار کرد: در کنار تنظیم بازار از تولیدکنندگان باید حمایت شود به عنوان مثال در بحث مرغ با وجود افزایش تولید اما قیمت‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شد تا به تولید کننده آسیبی وارد نشود.

سردار حسن‌پور تاکید کرد: مردم باید کارهایی را که برای آرامش و تثبیت قیمت‌ها در بازار انجام می‌شود در سفره‌ها و زندگی خود احساس کنند.

وی با اشاره به تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران به منظور تسهیل در امر صادرات خبر داد: فعالیت این اتحادیه ابتدا به منظور تسهیل امر صادرات در کشورهای عراق، سوریه و آفریقا آغاز شده بود.

کد خبر 6086471

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • کارگران موتور محرکه اقتصاد کشور هستند
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • پیش‌بینی برداشت ۳۳۰ هزار تن گندم در کرمانشاه