Web Analytics Made Easy - Statcounter

در محله "ساوث پترسون" در ایالت نیوجرسی آمریکا فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و ادارات با پرچم‌های فلسطین و تصاویر قدس بر دیوارها آراسته شده است.

به گزارش مشرق، در همه جا، نشانه هایی از سرزمین فلسطین بر روی نام فروشگاه ها وجود دارد، از داروخانه قدس گرفته تا شیرینی نابلس و آرایشگاه فلسطین.

شورای شهر پترسون به مناسبت روز فلسطین، نام یک خیابان اصلی این شهر را به فلسطین تغییر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات این شهر با حضور هزاران نفر از فلسطینیان و عرب زبانان ساکن این شهر، نام خیابان اصلی این شهر را که شامل پنج بلوک می شود، به خیابان "راه فلسطین" تغییر نام دادند. نام قبلی این خیابان "مین استریت بوده است.

علا عبدالعزیز از اعضای شورای این شهر گفت: بسیاری از فلسطینیان ساکن آمریکا پترسون را به عنوان خانه خود انتخاب کرده اند و این شیوه ای است که ما این انتخاب را گرامی می داریم.

شورای شهر پترسون در ماه آوریل برای گرامیداشت جامعه بزرگ فلسطینیان و نقش آنها در جامعه و اقتصاد این شهر، به تغییر نام این خیابان به فلسطین رای داده بود.

از جمله کسانی که در مراسم تغییر نام این خیابان دعوت شده بودند، ماریتزا داویلا، رئیس شورای شهر  و اندیه صایغ  شهردار پترسون  بودند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین فلسطینیان آمریکا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تغییر نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس طی بیانیه‌ای عموم ساکنان کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و اعتکاف در داخل آن از امروز تا روز دوشنبه آینده برای دفاع از این مسجد شریف فراخواند.

جنبش حماس تاکید کرد که فلسطینیان باید با حضور گسترده خود طرح‌های شوم دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی برای آوردن قربانی به داخل این مسجد به مناسبت اعیاد یهودی را به شکست بکشانند.

این جنبش ضمن تمجید از جهاد و جانفشانی‌های ملت فلسطین در راستای دفاع از قدس و مسجد الاقصی و مقابله همه جانبه با کابینه جنایتکار رژیم صهیونیستی و جنایتکارانه جنگی اسرائیلی همچون بن گویر، سراسر امت و آزادگان جهان را به تشدید همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از غزه، قدس و مسجد الاقصی و مبارزات مشروع ملت فلسطین تا توقف جنگ و احقاق حقوق این ملت در زمینه آزادسازی سرزمین و مقدسات خود دعوت کرد.

کد خبر 6082332 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • واکنش عربستان به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • آمریکا قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد
  • توجیه آمریکا درباره جلوگیری از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • نماینده روسیه: شرم بر آمریکا باد!
  • آمریکا قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند
  • امیرعبداللهیان: شورای امنیت به درخواست‌های مکرر ما برای جلوگیری از حملات اسرائیل هیچ اقدامی انجام نداد
  • پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود
  • مواضع متناقض آمریکا در باره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود