Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته  انضباطی فدراسیون فوتبال  با توجه به گزارش مقام رسمی دیدار فینال جام حذفی بین تیم های فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک و همچنین موضوع شکایت آلومینیوم اراک پس از ارسال ابلاغیه های دفاعیه به متخلفین بازی و نهایتا ارسال دفاعیه از سوی برخی از آنها نسبت به تخلفات صورت گرفته، رای خود را به شرح زیر صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ - نسبت به تخلفات تماشاگران منتسب به باشگاه آلومینیوم از جمله پرتاب مواد محترقه به داخل زمین و سر دادن شعار‌های توهین آمیز، وفق ماده ۸۶ مقررات انضباطی، تیم آلومینیوم اراک به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی و قابل اجرا است.

۲- نسبت به تخلف سوء رفتار تیمی ناشی از اخذ ۶ کارت زرد توسط تیم نساجی وفق ماده ۵۸ مقررات، باشگاه نساجی را به مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

۳- نسبت به تخلفات تماشاگران منتسب به تیم نساجی به علت سر دادن شعار‌های توهین آمیز وفق ماده ۸۶ مقررات، باشگاه نساجی باید مبلغ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

۴ - نسبت به تخلف رضا حسینی، از تدارکات تیم نساجی مازندران به علت استنکاف از اجرای دستورات مقام رسمی مسابقه و با توجه به اینکه ایشان فاقد سوابق انضباطی است، اعضای این کمیته با اعمال مواد ۹۳ و ۹۴ مقررات ایشان را به توبیخ کتبی محکوم کرد. این رای قطعی است.

۵ - نسبت به تخلف مجتبی ابراهیمی"مدیر رسانه " تیم نساجی مازندران به دلیل فحاشی و توهین و بدرفتاری در قبال بازیکن حریف و با توجه به اینکه دارای سابقه انضباطی است، وی با توجه به ماده ۵۴ مقررات و با اعمال ماده ۹۲ همین مقررات، به پرداخت ۳۰۰میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از حضور در مسابقات رسمی تیم نساجی که محرومیت شامل ممنوعیت از حضور از کلیه ورزشگاه‌های فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی است، محکوم شد. این بخش از رای قابل اجرا و قابل تجدید نظر در ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف است.

۶- نسبت به تخلف عادل باباپور"مربی" تیم نساجی مازندران به دلیل بدرفتاری در قبال مربی تیم حریف و ضربه زدن عمدی به مربی تیم آلومینیوم وفق ماده ۵۴ مقررات، وی به دو جلسه محرومیت از حضور در مسابقه رسمی و ممنوعیت از حضور در کلیه باشگاه‌های فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی و با در نظر گرفتن سابقه انضباطی به مبلغ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.. ضمناً ایشان در دادنامه شماره ۱۱۱۲ مورخ ۸ آذرماه سال ۱۴۰۰، یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت شش ماه داشته که با توجه به این رای، محرومیت تعلیقی وی به محرومیت قطعی تبدیل می‌شود. این رای قابل تجدید نظر در موعد مقرر در کمیته استیناف است.

۷- نسبت به تخلف ساکت الهامی "سرمربی " تیم نساجی مازندران بابت استنکاف از اجرای مقررات از طریق ورود به رختکن تیم، علیرغم محرومیت موضوع ماده ۸۹ مقررات و نقض اصول رفتار جوانمردانه نسبت به تیم حریف موضوع ماده ۶۴ مقررات و مصاحبه‌های بعد از بازی و توهین نسبت به تیم حریف و محمد نوازی وفق ماده ۷۱ مقررات، ایشان به مدت دو جلسه محرومیت و ممنوعیت از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی کشور و پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمنا ایشان در دادنامه ده ۵۱ مورخ ۲۷ آبانماه سال ۱۴۰۰، سه جلسه محرومیت تعلیقی داشته که با اعمال این تخلف این سه جلسه محرومیت تعلیقی نیز به محرومیت قطعی تبدیل می‌شود. این رای قابل اجرا و قابل تجدید نظر در موعد مقرر در کمیته استیناف است.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به دیگر شکایت‌های باشگاه آلومینیوم اراک مفتوح خواهد بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال آلومینیوم اراک ساکت الهامی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد تیم نساجی مازندران فوتبال و فوتسال محرومیت تعلیقی آلومینیوم اراک جلسه محرومیت رای قطعی نسبت به تخلف وفق ماده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران حالا به نظر به تیم مد نظر ساکت، نزدیک می‌شود. شمالی‌ها که امتیازات خوبی را در بازی‌های اخیر جمع کردند به آرامی خود را در جدول بالا می‌کشند. گرفتن ۴ امتیاز مقابل دو مدعی لیگ یعنی سپاهان و تراکتور، نشان داده نه تنها چیزی برای نساجی تمام نشده، بلکه دیدارهای آینده هر کدام حساس و نفس‌گیر هستند و آنها یقه هر تیمی را خواهند گرفت.

انضباط، تمرینات سنگین و جلسات فنی طولانی، بخشی از برنامه تمرین الهامی است و او این روزها هم به دلیل شرایط حساس شمالی‌ها این برنامه را با شدت بیشتری دنبال می‌کند.

بعد از پیروزی مقابل تراکتور در ورزشگاه وطنی، شاگردان الهامی یک روز را به استراحت پرداختند و بعد از آن در دو نوبت تمرینات خود را در روز پیگیری می‌کنند. علاوه بر جلسات بدنسازی و تاکتیکی الهامی در جلسات فنی طولانی به تشریح وظایف بازیکنان این تیم پرداخته و بخش مهمی از برنامه تمرین الهامی جنبه ذهنی و فنی ماجرا با کمک جلسات فنی طولانی است.

ساکت الهامی به نظر تنها امید شمالی‌ها برای ماندن در لیگ است و او با کمک برنامه فشرده و خاص خود تا به حال موفق شده در مسیر ماندن، به درستی پیش برود. نساجی باید در هفته ۲۵ به اصفهان سفر کند تا مقابل ذوب‌آهن صف آرایی کند.

دیگر خبرها

  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی برای سرمربی تیم آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی